איטום טל גגות וזיפות בירושלים

ישוב שורש ירושלים

052-8602009

07:00 - 19:00

טל איטום מתמחה בעבודות איטום בירושלים מכל הסוגים, ומקפיד להשתמש אך ורק בחומרי האיטום המתקדמים ביותר בשוק.

לייעוץ חינם חייגו 052-8602009

לאתר החברה – לחצו כאן

אצל דודו תוכלו למצוא את כל הפתרונות לבעיות רטיבות הנגרם כתוצאה מירידת גשמים, פיצוץ במערכת המים, חומרי איטום לקויים ועוד. כל עבודת איטום מתבצעת תחת פיקוחו של מהנדס מומחה כדי להבטיח את איכותה לאורך זמן.

אז לפני שהחורף יגיע ויתפוס אתכם לא מוכנים פנו לדודו ותוכלו ליהנות מחורף יבש ונעים!

זפת בגג שומר על איטום ממים: ניתן למרוח זפת על תקרות בטון או על גגות שבעבר עברו תהליך זיפות. עבודת הזפת נעשית בכמה שלבים: ניקוי יסודי של הגג, מריחת פריימר אספלט, תיקון פתחים וסדקים, מריחת זפת (שניתן לבצע בין שכבה אחת לשלוש) זפת גג, וצביעה בסיד מעורבב עם דבק מלט.

יריעות ביטומניות משמשים כפתרון המומלץ ביותר לגג הבניין. הסדין מבוסס על "אספלט", מוצר תרמופלסטי המתרכך בחום, שהוא תוצר מזוקק של נפט גולמי, המחוזק על ידי פולימרים תרמופלסטיים (פלסטיק APP) או SBS (פולימרים אלסטומרים) ומלנינים שונים. יריעות אלו מחוזקות רק בפוליאסטר עמיד וגמיש, המקנה יכולת גבוהה לגשר על סדקים.

4.7/5 - (11 votes)

צפה 867 פעמים, 1 Visit today

פורסם ב איטום גגות בירושלים

4 ביקורות

  1. dirusslc_admin (Listing owner)

    טל איטום בירושלים הוא מדהים זו פעם שנייה שאני מזמין אותו לבצע עבודה! זה היה משמח לראות אותו שוב והם עשו עבודה נהדרת. אני אזמן אותו שוב בעתיד אם אי פעם אצטרך תיקון גדול או קטן בביתי.

    יוני 9, 2021 at 11:38 pm
  2. dirusslc_admin (Listing owner)

    קיבלתי 5 הצעות מחיר מחברות שונות, ההצעות מחיר היו חלקן נמוכות וחלקן גבוהות לבסוף הופנתי על ידי חבר לטל איטום. במהלך האיטום שהתמשך מספר ימים הייתי בביתי כדי לפקח על עבודת האיטום ולראות שהכל מתבצע כהלכה. אני חייב להודות שהעובדים שלהם היו ממש טובים. הגיע בזמן, עבדו ביעילות רבה, והמקום שלי נוקה כשהם עזבו. לבסוף, התוצאה האמיתית לאחר כמה ימים גשומים. ראיתי את ההבדל בין הגג שלי לגג של השכנה. האיטום יצא מקצועי ויום למחרת הגג היה יבש ולא מצאתי שום נזילות מים. אני מאוד שמח שהזמנתי את טל איטום ממליץ בחום.

    יוני 9, 2021 at 11:38 pm
  3. dirusslc_admin (Listing owner)

    בעל מקצוע נחמד וחביב, ביצע את עבודתו על הצד הטוב ביותר

    יוני 9, 2021 at 11:39 pm
  4. dirusslc_admin (Listing owner)

    הזמנתי לאיטום לבית לאחר שכבר הרבה זמן היה לי טיפטוף מהבית של השכן שלא פסק הרבה זמן, אחרי האיטום שעשיתם הפסיק לטפטף והכל חזר לכשהיה. לאחר שעברתי את הסיפור הזה בעבר עם עבודה רשלנית באיטום אתם באמת הצלחתם להבקיע. אחלה תודה

    יוני 9, 2021 at 11:39 pm

Reviews are disabled.

עסקים דומים

איטום גגות חברת י.שם טוב

מושב אורה, אורה

08:00 - 19:00

חברת י.שם טוב חברת איטום מקצועית מבצעת איטום גגות כולל זיפות החברה קיימת מעל 20 שנה בתחום ונחשבת לאחת החברות המובילות בתחום אם ברצונכם לקבל איטום מקצועי אז חברת י.שם טוב מתאימה לכם כי איתנו תקבלו את השירות הטוב ביותר