כך בוחרים אינסטלטור

מתי נצטרך אינסטלטור וכיצד נבחר בעל מקצוע מתאים?

חברתנו מציעה שירותי אינסטלציה מתקדמים. דוד השמש שלכם דולף ואין לכם מים חמים במקלחת? התפוצץ צינור בבית וכל הבית מוצף? מי הביוב עולים על גדותיהם וכל הבית מטונף? בחלק מהמקרים הבעיה פשוטה באופן יחסי וכל אינסטלטור יוכל לתקן את הבעיה תוך זמן קצר, אך יש מקרים כדוגמת הצפה של מי ביוב בהם הבעיה מורכבת מעט יותר ויש צורך בעבודה רבה על מנת להחזיר את המצב לקדמותו ולתקן את המעוות.

יש פתרון לבעיה הזו!

במקרים כאלה אתם צריכים מישהו איכותי, אמין , מקצועי ולא פחות חשוב מכך בעל יחסי אנוש טובים. הרי הדבר האחרון שתרצו לראות או לשמוע בזמן המאוד מלחיץ ומעצבן הזה זה עוד מישהו עצבני או לא נחמד. האינסטלטור צריך דבר ראשון לדעת כיצד להרגיע אתכם ורק לאחר מכן לבדוק את הבעיה ולהסביר לכם מה ניתן לעשות.

למה לבחור דווקא בנו?

פורטל האינסטלציה היא החברה המתאימה ביותר בשבילך לפתרונות אינסטלציה. אנו מחזיקים במיטב האינסטלטורים האיכותיים והמקצועיים ביותר בארץ, ברשותנו אלפי לקוחות מרוצים שתמיד מספרים עלינו וממליצים עלינו לאחרים. אנו משתמשים במיטב האביזרים והעזרים הקיימים בשוק ממיטב החברות, כולם חדישים ואיכותיים ברמה גבוהה. אנחנו לא חוסכים על הלקוחות שלנו, גם בשירות ובמקצועיות וגם בחומר האנושי האיכותי שלנו. נוסף על כך אנו מעניקים שירות גם בשעות הערב והלילה, גם אם אתם מתעוררים באמצע הלילה ומגלים כי כל הדירה מוצפת מים או חמור מכך צרו עמנו קשר במידי ותוך זמן קצר יגיע אליכם אינסטלטור, רוצים גם להזמין אינסטלטור איכותי ואמין? מעולה, מצאו כאן אינסטלטורים ממגוון אזורים ברחבי הארץ כן, גם באמצע הלילה, אל תשאירו את הבעיה למחר.

מצאו אינסטלטור בכל עיר ובמהירות!

כל אחד יכול לחוות בעיות כמו: רטיבות בקירות ,סתימה בכיור ואף דוד שמש דולף. אינסטלטור ידע לטפל בבעיות אינסטלציה שונות וזאת תוך מתן שירות איכותי ואדיב. חברתנו מציעה שירותי ופתרונות אינסטלציה וכל זאת בצורה המקצועית והאיכותית ביותר שניתן להשיג כיום, כמו כן אנו משתמשים באמצעים החדישים ביותר כדוגמת מצלמות טרמיות לגילוי רטיבות בקירות. לחברתנו יש מס' עצום של לקוחות וניסיון עשיר ורב שנים.

הזמן אינסטלטור עם שירות ואחריות.

אנו מעניקים שירות ואחריות לטיפולים שאנו מציעים וזאת גם מפני שאנו מאמינים שזה מגיע לך הלקוח וכמובן בגלל שאנו סומכים ובטוחים על איכות העבודה שלנו. בחברתנו דוגלים במוטו שהוא: איכות, מקצועיות, אמינות. ואנו מבטיחים ליישם את המוטו בטיפול של כל לקוח באשר הוא. גם במידה ומדובר על אינסטלטור בכל מקום ברחבי הארץ אנו מבטיחים שירות ברמה הגבוהה ביותר.

אילו טיפולים האינסטלטור מעניק?

חברתנו מציעה שירותים של החלפות ברזים, איתור נזילות, תיקון אסלה, תיקון ופתיחת צינורות ביוב, הגברת לחץ המים ותיקון דודי שמש ועוד… בנוסף לכך אנו נותנים שירותי חירום 24 שעות ביממה, כך שגם אם התפוצץ לך צינור בבית באמצע הלילה וכל הדירה מוצפת יש לך עם מי לדבר. בכל מקרה אנו ממליצים לרשום את מס' הטלפון שלנו ולהניח אותו על המקרר או על מקום בולט אחר, בשעת הצורך תוכל להתקשר אלינו במהירות האפשרית ולחסוך זמן ועצבים יקרים.

5/5 - (3 votes)