הובלות קטנות

הובלות קטנות מי צריך את זה?

בטח כבר מצאתם את עצמכם לא פעם אחת בסיטואציה הזו, קניתם רהיטים משומשים במחיר מציאה, אבל איך תצליחו לשנע אותם או אולי קיבלתם פסנתר כנף עתיק מתנה מהדודה ואתם שוברים את הראש איך הוא יגיע אליכם. בדיוק בשביל זה קמו חברות העוסקות, במידה ואתם מתגוררים באזור ירושלים חפשו חברה להובלות קטנות בירושלים. לא כל חברת הובלה מחזיקה משאיות ענק, מנופים וצוות גדול של מובילים, חברות הובלה רבות מחזיקות טנדרים או משאיות קטנות המיועדים להובלה של פריטים בודדים או אפילו פריט אחד גדול.

הובלות לסטודנטים ועוד

סטודנטים הם הצרכנים העיקריים של החברות המובילות דברים קטנים. הם עדיין לא צברו חפצים רבים, אין להם ריהוט רב או הרבה ארזים. הם עוברים הרבה דירות ובכל פעם הם צוררים את מעט החפצים שיש להם ומחפשים מישהו שיוביל את חפציהם, ביעילות, במיומנות, בזהירות ובעיקר במחיר לא גבוה.

בתי עסקים רבים עובדים באופן קבוע עם חברות להובלות קטנות. כל מי שמוכר מכשירי חשמל או רהיטים לבית ועוד משנע אותם מהחנות אל הצרכן באמצעות חברות אלו.

השוק רווי בחברות, איך תוכלו לבחור את הטובים מכולם?

גם הובלות קטנות צריכות ביטוח. אל תתפתו לשכור חברת הובלות בלי ביטוח, במיוחד כשאתם מעבירים חפצים יקרים. פוליסת הביטוח חייבת לכסות גם את התכולה וגם את העובדים. אם חלילה משהו יקרה לאחד הפועלים והוא לא יהיה מבוטח, האחריות תיפול עליכם.

לא תמיד אפשר להסתפק רק במוביל אחד. אם אתם מובילים פסנתר, למשל, או כל חפץ יקר חשוב ששני אנשים יובילו אותו בבטיחות וידאגו שהוא לא יינזק.

ברר עם החברה האם היא מוכנה לבוא לארוז אפילו חפץ אחד או מספר קטן של חפצים. האריזה של החברה בדרך כלל תצליח להגן טוב יותר על החפצים בעת הובלה.

אל תוותרו על המלצות. אם אתם סטודנטים, למשל, אתם יכולים לברר בין החברים ללימודים, סביר להניח כי רבים מהם כבר נעזרו בשירותים של חברות הובלה וישמחו להמליץ לכם על חברה אמינה. אם לא הצלחתם לקבל המלצות מהחברים, היעזרו במנועי החיפוש, תוכלו לדלות בהם מידע עדכני ואמין על החברות המובילות באזור שלכם.

5/5 - (6 votes)