אירועים קטנים כדאי לחגוג במסעדות

אירועים קטנים כדאי לחגוג במסעדות

אם יש לכם את הכלים המתאימים, בחירת מסעדה לאירוע אינה צריכה להיות מסובכת עבורכם. עליכם להכין את התשתית לבחירת המסעדה, לאתר מסעדות מתאימות, לבדוק את התפריט שלהן, את המחיר ואת היתרונות והחסרונות של כל מסעדה. לאחר עבודת ההכנה תוכלו לבחור בקלות את המסעדה המתאימה.

איך לבחור מסעדות לאירוע כל הטיפים וכל העצות הטובות

לפי סגנון האוכלהחליטו מהו סגנון האוכל שאתם מעדיפים. האם אתם אוהבים אוכל חלבי או אוכל בשרי, האם אתם מעוניינים במסעדת גורמה המגישה מנות קטנות, אך מעוצבות ויפות או אולי אתם אוהבים סלטים, חומוס, פיתה ושיפודים. מיון המסעדות בהתאם לסוג האוכל יחסוך כיתות רגליים בין מסעדות שלא מתאימות לכם.

לפי המיקום – האם אתם רוצים לחגוג את האירוע במסעדה הנמצאת בלב העיר במקום רועש והומה אנשים או מחוץ לעיר במקום אינטימי ושקט. בכל מקום שבו תבחרו, אתם חייבים לבדוק את דרכי ההגעה ואת אפשרויות החניה באזור. אם יש לכם אורחים לא ממנועים, מומלץ לבחור מסעדה בלב העיר שקל להגיע אליה גם באמצעות תחבורה ציבורית.

לפי המחירהפער בין מחירי המסעדות יכול להגיע למאות אחוזים ותתפלאו זה לא תלוי באיכות האוכל. במסעדות מפורסמות וממותגות תידרשו לשלם גם עבור ה"שם" של המסעדה.

לפי הכשרות – אם האורחים שלכם שומרי מסורת, חשוב לבחור מסעדה בעלת תעודת כשרות. כדאי לדעת כי יש רמות שונות של כשרות, יש כשרות בסיסית, בדרך כלל בהכשר הרבנות המקומית, ויש כשרויות מהודרות הניתנות על ידי גופים פרטיים המחמירים בדרישות הכשרות.

לפי גודל המסעדה אחרי שתדעו מהו מספר האורחים שלכם, חפשו מסעדה מתאימה. יש מסעדות המתאימות לשלושים אורחים ויש המתאימות גם למאה אורחים ואפילו יותר. בכל מסעדה חשוב למצוא מסעדה המציעה תנאי ישיבה נוחים ומרווחים, ללא צפיפות ועם כיסאות נוחים.

אל תוותרו על טעימות כל מסעדה המכבדת את עצמה תזמין אתכם לערב טעימות לפני האירוע. בטעימות יגישו לכם דוגמות ממנות מיוחדות המייצגות את אופי המסעדה. מסעדות רבות מציגות את התפריט שלהם באתר האינטרנט. אם תצליחו להרכיב את התפריט לפני הטעימות, תוכלו לטעום את אותן המנות שבחרתם.

חשוב לבחור תפריט מגוון שיתאים לכולם. אם יש לכם אורחים צמחוניים, כדאי לשלב מסר מנות צמחוניות בתפריט, אם יש אורחים הרגישים לגלוטן או למוצרי חלב, כדאי להציע גם להם מנות מתאימות.

אם אתם מזמינים די. ג'יי או להקה חשוב לבדוק האם הציוד במסעדה מתאים, האם יש להם מערכת הגברה, מקרן ועוד.

5/5 - (12 votes)