הובלות זולות בחיפה

6 כללים חשובים לבחירת חברת הובלות

אחרי המון לבטים, מודעות בפייסבוק וסיורים בין דירות ראויות יותר או פחות, אתם מוכנים להתחיל לארוז לקראת המעבר לבית החדש. עכשיו, בזמן שאתם ממלאים ארגזים בכלי מטבח, מצעים וצעצועים, זה בדיוק הרגע להיערך ליום הגדול עם חברת הובלות שתעשה את העבודה בצורה טובה, מקצועית ונכונה. איך תבחרו אותה? הנה כמה טיפים חשובים מאוד.

1 – ערכו סקר מחירים חכם

על פניו, המחיר הוא הנושא החשוב ביותר. זה גם בוודאי נכון, אבל בזמן שאתם משווים בין חברות ומחפשים הובלות זולות בחיפה, כדאי לבדוק את ההצעה שקיבלתם בצורה מעמיקה ויסודית. ודאו שאתם מבינים מה כוללת ההצעה שלכם, והאם היא מתייחסת לכל פריטי הריהוט שלכם, לרבות פריטים גדולים ומורכבים כמו ספה, מיטה או ארון שצריך לפרק ולחבר מחדש. כך תימנעו מהפתעות יקרות ביום המעבר.

2 – התחילו לחפש כבר עכשיו

גם אם אתם עוברים דירה רק בעוד שלושה חודשים, שריינו לעצמכם חברת הובלות כבר עכשיו. לצעד הזה יש שני יתרונות ברורים: מצד אחד תאפשרו לעצמכם לבחור חברה אמינה וטובה בשקט ובלי לחץ, ומצד שני תוכלו להמשיך בהכנות למעבר בידיעה שאת הנושא המרכזי והחשוב מכולם כבר פתרתם.

3 – בדקו את הרישיונות של המוביל

לחברות אמינות וטובות יש רישיון מתאים, בפרט רישיון נהיגה בכלי הרכב הייעודי (משאית בדרך כלל). בנוסף רצוי לוודא שיש לצוות את כל הציוד הדרוש, לרבות מנוף (במידה ונדרש שינוע מורכב במיוחד) וכלי עזר שיבטיחו העברה בטוחה של כל הפריטים היקרים והרגישים ביותר.

4 – בדקו אילו עוד שירותים היא מציעה

יש חברות הובלות שיסייעו לכם גם בשלב האריזה ואפילו בפריקת הארגזים בדירה החדשה שלכם. אם זה שירות שיכול להקל עליכם, והוא בהחלט חיוני עבור לא מעט אנשים עסוקים, מומלץ לבדוק מראש האם תוכלו לקבל את המענה הזה, ומה היא עלות השירות.

5 – חפשו גם המלצות

מצאתם מוביל, הוא נשמע מאוד נחמד, הצעת המחיר שלו אטרקטיבית אבל אין לכם באמת מושג מי הוא. המכרים שלכם יכולים לספק המלצות בעד (או נגד) מובילים מסוימים, וברחבי האינטרנט תוכלו למצוא שפע של חוות דעת על המוביל שניצב לפניכם. כך תוכלו לדעת האם הוא באמת אמין, הגון ומקצועי – או שמא עדיף לבחור במוביל אחר.

6 – התאמה לצרכים שלכם

מעל לכל, כדאי לוודא שהחברה מתאימה לכם בדיוק. אם אתם מובילים פריטי ריהוט בודדים תזדקקו להובלה קטנה למדי, בעוד העברת תכולתו של בית פרטי או שינוע משרדים הם עולם אחר ומורכב הרבה יותר. נסו להגדיר מה אתם באמת צריכים, ובחרו רק חברת הובלות שיכולה לספק מענה מדויק לצרכים הייחודיים שלכם.

Rate this post