איך לבחור מוביל איכותי ומקצועי

כמעט כל אחד מאתנו נזקק מידי פעם לשירות של הובלות לצורך שינוע של חפצים שונים. לעיתים מדובר רק בהעברה של מוצר חשמלי כלשהו כמו מקרר או מכונת כביסה, לפעמים זה העברה של רהיט כבד או פסנתר וכמובן ישנו הצורך בהובלה כאשר מדובר במעבר דירה. כל מי שחווה אי פעם את הפרויקט של הובלת תכולת דירה יוכל לתרום מניסיונו. לפעמים יישמעו הסיפורים הללו כלקוחים מספרי בדיונות, היות ושוק ההובלות פרוץ למדי וישנם הרבה מובילים שלא ממש יודעים לבצע את המלאכה ועשויים לגרום לנזקים לא פשוטים. לכן, חשוב ללמוד איך לבחור מוביל איכותי ומקצועי ורק עם הכללים הללו לצאת לדרך

אז איך לבחור מוביל איכותי ומקצועי ?

ישנם אנשים רבים שבראש מעייניהם נמצא רק ענין הכסף. כאשר הם מחפשים מוביל זהו הפרמטר הראשון שמוביל אותם וזה ממש לא נכון להתנהל כך. חברה זולה עשויה לעלות בסופו של דבר מחיר יקר מאוד בעקבות נזקים שקורים בשל חוסר מקצועיות בהעברת הרהיטים או מוצרי החשמל השונים, מלבד זאת – לחברות הזולות לא יהיה תמיד את הביטוח המתאים על התכולה אותה הם משנעים כך שבמקרה של נזק אף אחד לא יטרח לשלם פיצויים. לכן, אסור להסתכל רק על המחיר כאשר באים לבחור את חברת ההובלות. שווה לשלם קצת יותר ולדעת שהעבודה מופקדת בידיים נכונות, מנוסות ומקצועיות.

מיהו המוביל המקצועי?

מוביל מוכר – כדאי תמיד 'ללכת' על משהו מוכר. לא כדאי להתפתות למחיריהם של 'חאפרים' למיניהם. אלו לא תמיד אמינים ועשויים לגרום הרבה נזק לרכוש ואף לא לעמוד בזמנים ולגרום לשיבושים קשים בכל התהליך של העברת התכולה. לכו על המוכר והידוע, חברה שאנשים מכירים אותה וממליצים עליה בכל פה.

מוביל מקצועי חשוב לבדוק ולברר על המוביל הנבחר האם הוא אכן מקצועי. איך תבררו זאת? הכי טוב שתבדקו עם לקוחות שנהנו מהשירות של אותו מוביל. כך תוכלו להתרשם באופן ישיר מהעבודה של המוביל. בררו האם החפצים נארזו כראוי, האם לא ארע כל נזק לאחד מהמוצרים, כי העברת רהיטים ומוצרי חשמל דורשים זהירות מרבית שרק אנשי מקצוע מסוגלים לכך.

חברה עם וותק – ישנו כלל האומר כי חברה ששורדת היא חברה איכותית. אלו שמנסים לעגל פינות ולזייף בעבודה לא ישרדו זמן רב בענף. הלקוחות המאוכזבים יסננו אותם ואף יספרו על כך לחבריהם וכך הם יצאו מהשוק מהר מאוד. כאשר אתם בוחרים בחברה ותיקה תוכלו להיות רגועים כי בחרתם נכון.

בדקו את התנהלותה של החברה חברה מקצועית לא תזרוק לכם מחיר בטלפון על סמך תיאור הבית ומספר החדרים. הם ישלחו נציג מטעמם ויערכו אתכם חוזה רציני בו יסכמו אתכם את כל הפרטים הרלוונטיים. הם יעברו אתכם על הבית, על הרהיטים ועל מוצרי החשמל אותם יש לשנע. יבדקו האם ישנה אפשרות להוציא אותם מהדלת, האם התכולה תעבור במדרגות או באמצעות המעלית, יבדקו אם יש צורך במנוף, יסכמו אתכם את כל הפרטים ויתנו לכם הצעת מחיר מסודרת וברורה.

נקווה שענינו לכם על השאלה איך לבחור מוביל איכותי ומקצועי ותדעו לבחור במוביל הנכון שיעביר אתכם בבטחה אל העתיד החדש הצפוי לכם במקום החדש.

5/5 - (1 vote)