שאלות ותשובות בנושא מקררים

מתי מומלץ לקנות מקרר חדש?

ברוב המקרים, המקרר הישן שלנו יוכל לעבוד היטב אם נתקן אותו. במידה והתקלקל המנוע של המקררתיקונו יהיה יקר למדי ואז יש לשקול קניית מקרר חדש. בנוסף, אם למקרר יש בעיית דליפת גז החוזרת על עצמה יש לשקול רכישת מקרר חדש.

איך נשמור על המקרר שרכשנו?

יש להקפיד לנקות את הרשת של המקרר בשביל למנוע חדירת אבק. ניקוי הרשת גם יבטיח שהמקרר שלנו לא יתחמם יותר מדי, דבר העשוי לגרום לתקלות שונות.

המקרר שלי אינו מקרר. מה יכולה להיות הסיבה?

אם במקרר שלכם אין אוראולי המקרר אינו מקרר כיוון שאינו מחובר לחשמל או שיש תקלה במערכת החשמלית. אם במקרר יש אוריכול להיות שחסר גז או שהמפשיר האוטומטי התקלקל.

המקרר שלי מקפיא במקום לקרר. מה עושים?

במקרה של מקרר שמקפיא, רוב הסיכויים שהבעיה נעוצה בתרמוסטט. במידה והמקרר מלא בקרח, יש לנתקו מהחשמל, ולהשתמש בפן כדי להפשיר את הקרח. אם הבעיה הופכת לדבר קבועיש להתייעץ עם טכנאי מקררים מוסמך.

מהמקרר שלי יוצאים מים. מה יכולה להיות הסיבה?

מקרר שיוצאים ממנו מים מעיד על בעיה בצינורית הניקוז. יתכן שצינורית הניקוז סתומה. יש אפשרות לנתק את הצינורית הממוקמת בתחתית המקק ולסלק את השאריות המפריעות לזרימת המים. ברוב המקרים, לאחר ביצוע פעולה זו הבעיה תיפתר.

על מה יש להקפיד בעת חיבור המקרר לחשמל?

מומלץ להתקין בין התקע לשקע מגן מפני הצטברות מתח ופגיעת ברקים. כמו כן, מומלץ להרחיק את המקרר כ-15 ס"מ מהקיר.

לאחר ניתוק המקרר מהחשמל, רצוי להמתין מספר דקות עד להחזרת התקע לשקע. החזרה מוקדמת מדי, עלולה לפגוע בפעולת המדחס לצמיתות.

אילו פרטים עלינו לוודא לפני שמזמינים טכנאי מקררים?

לפני הזמנת איש מקצוע בכל בעיה שבה ניתקל, יש לוודא כי ברשותנו אחריות על המקרר שהינה בתוקף. כמו כן, יש לוודא שלטכנאי המגיע לביתנו יש רישיון לעסוק בתחום.

מהו מקרר עם אחסון מבוקר טמפרטורה?

מדובר על סוג מסוים של מקרר המאפשר לקרר בטמפרטורה שונה באזורים שונים במקרר. במקרר עם אחסון מבוקר טמפרטורה יש מגירות המאפשרות טמפרטורה נמוכה ורמת לחות גבוהה.

4.3/5 - (3 votes)