כל מה שצריך זה אינסטלטור 24 שעות ביממה

כל מה שצריך זה אינסטלטור 24 שעות ביממה

פתיחת סתימות במטבח בשירותים יכולות לעיתים לשבש את כל הלך היום ולכן חשוב שתמיד יהיה לנו על המקרר טלפון של אינסטלטור 24 שעות ביממה לשעת חירום. הטיפול בסתימה אף פעם לא נעים וגם לא נגמר טוב אם לא יטופל על ידי בעל מקצוע מתאים ולכן מומלץ לקרוא בעת מצוקה רק למי שיודע בוודאות לפתור את הבעיה. אסור לזלזל במקצוע האינסטלטור, אם קצת חושבים מבינים שלאותו אדם יש חשיבה יצירתית וחוש טכני טוב על מנת לפתור בעיות שאחד אחר ללא כל השכלה בתחום לא יידע לתת.

אינסטלציה מקצוע לעתיד

להיות היום אינסטלטור 24 שעות כבר לא נחשב כמקצוע נחות כלל וכלל. היום הוא נמצא באותו מקום כמו הוראה. הסיבות לכך הן: שכר נאה, שעות עבודה נוחות (לא לכולם מתפוצץ הברז באמצע הלילה), אהבת אדם ותקשורת בינאישית, רצון במתן עזרה לזולת. הדרכים לקבלת הכשרה בתחום כיום הן כדלקמן:

  • השתלמויות דרך מכללות שונות – הרחבת קשת המידע ללימודי מערכות השקייה, קבלנות אינסטלציה ותיקוני גבס ושיפוצים לאחר טיפול בנזילה.

  • השתלבות כחבר בצוות עבודה קיים – "מכל מלמדי השכלתי" השתלבות בצוות עם ניסיון מועיל כאשר דרך העבודה בשטח נלמדות שיטות מיוחדות ומגוונות לפתרון בעיות קשות ומורכבות.

אינסטלטור 24 שעות תפקיד עם אחריות

אומרים שעם כוח גדול באה אחריות גדולה כך גם בהגדרה של אינסטלטור 24 שעות. זהו מקצוע שמחייב לעמוד בלוחות זמנים, להגיע ללקוחות במצבי חירום ולהתמודד עם כל בעיה עד פתרונה מבלי לאכזב אף אחד. חשוב שאינסטלטור 24 שעות יעמוד בקידמה ושיהיו בבעלותו את כל הכלים הכי חדישים שיוצאים לשוק המקלים על איתור הנזילות, כך למשל, מצלמה ממש זעירה שמוחדרת לתוך הביוב.

בחירה נכונה של אינסטלטור

נזקי אינסטלציה אשר לא מתוקנים כראוי עלולים להביא את יושבי הבית להוצאות כספיות לא צפויות וחוסר נוחות בגלל קירות שבורים, מרצפות שלא במקום ועוד כהנה וכהנה צרות, בגלל זה חשוב לבחור איש מקצועי, אמין עם המלצות, אפילו אם מדובר בנזילה של דוד באמצע הלילה. אנשים מאבדים אמון במי שלא עומד במילתו והדרך להוציא שם רע למקצוע קלה מאד על הלשון, לכן מי שחושב שהוא במקצוע רק בגלל שאין משהו אחר, רצוי שישאף למצוא את המקצוע המתאים לו ושישאיר את העבודה לאלו שבאמת רוצים לעזור ויודעים את העבודה מאלף ועד תף.

5/5 - (2 votes)