צריכים אינסטלטור? – כל הטיפים והעצות הטובות

צריכים אינסטלטור? – כל הטיפים והעצות הטובות שיעזרו לכם למנוע בעיות אינסטלציה

מה אפשר לעשות כדי להימנע מבעיות אינסטלציה, מה כדאי לעשות לפני שמזמינים אינסטלטור ומתי הזמן הכי טוב להזמנת אינסטלטור. כל הטיפים החשובים והעצות הטובות במאמר זה.

שמונה טיפים חכמים ועצות מצוינות

  • כדי להימנע מבעיות אינסטלציה ומהזמנת אינסטלטור חשוב לשמור על תחזוקה שוטפת. אל תאפשרו הצטברות של לכלוך כמו שערות בכיור באמבטיה או שאריות אוכל בכיור במטבח. אל תשליכו מגבונים אל תוך האסלה אפילו אם הוראות היצרן מאפשרות זאת. מגבונים לחים, תחבושות היגיינה ועוד הם הגורמים העיקריים לסתימות בצנרת הביוב.

  • פעם בשבוע כדאי לשפוך מים רותחים אל תוך פתחי הכיורים. כך תצליחו לנקות את הצנרת ולמנוע סתימות.

  • החזיקו פומפה בבית, היא תעזור לכם לפתוח סתימות בכיורים ובאמבטיה. בכל פעם שאתם מרגישים כי המים יורדים באיטיות מחשידה, היעזרו בפומפה כדי לפתוח סתימה אפשרית. לא הצלחתם? נסו לפתוח את הסיפון שמתחת לכיור. אפשר גם להיעזר בחומרים כימיים לפתיחת הסתימות, אבל חשוב להשתמש בהם בזהירות, בהתאם להוראות, כדי למנוע נזקים. במקום חומרים כימיים אפשר לנסות לשפוך מלח גס לתוך הצנרת ועליו מים רותחים.

  • גיליתם סתימה בכיור בשעות הערב, נסו לדחות את הזמנת האינסטלאטור למחרת. הזמנת אינסטלטור לאחר שעות העבודה, במיוחד בשעות מאוחרות ובסופי שבוע, מייקרת באופן משמעותי את עלות הביקור.

  • לפני שאתם מזמינים אינסטלטור הכינו את סביבת העבודה. כדאי לארגן את האזורים שבהם צריך האינסטלאטור לעבוד, לפנות את הארון שמתחת לכיור ועוד. ככל שסביבת העבודה תהיה נוחה ונעימה יותר, תקבלו שירות טוב יותר ותתפלאו, גם המחיר יהיה זול יותר.

  • יש לכם רטיבות בבית? חושדים שש לכם נזילה? רגע לפני שאתם מזמינים אינסטלטור מומחה באיתור נזילות כדאי לסגור את ברז המים הראשי ולבדוק האם שעון המים עדיין מסתובב. אם כן, יש לכם נזילה ואתם חייבים להזמין אינסטלטור, רצוי כמה שיותר מהר.

  • אם אין לכם לחץ מים בדירה ואתם גרים בדירה ישנה, ייתכן והצטברה אבנית בדפנות הצנרת. אין מנוס, חייבים להחליף את הצנרת הישנה בצנרת חדשה. אם יש בעיית לחץ רק בברז אחד, סביר להניח שהבעיה אינה בכל הצנרת אלא רק בברז אחד. כדאי לבדוק האם לא הצטברה אבנית בראש הברז.

  • כדי לוודא שבעיית הנזילה תוקנה במקצועיות, קחו עיפרון ושרטטו את גבולות הרטיבות לפני שהאינסטלאטור מגיע. אם הבעיה לא נפתרה, כתמי הרטיבות יתפשטו מעבר לקווים, אם היא נפתרה, הכתמים יצהיבו ויתחילו להצטמצם.

5/5 - (9 votes)