בית דפוס בירושלים

מוצר מבית הדפוס – המתנה המושלמת

כשיש סיבה למסיבה, יש גם סיבה להעניק מתנות. בין אם מדובר ביום הולדת של חבר או בחתונה של הגיס, בחג המתקרב או באירוע השקה של החברה, האלמנט הבולט ביותר הוא המזכרת או המתנה שמקבלים באירוע. בית הדפוס מאפשר הדפסה על מגוון רחב של מוצרים, אותם ניתן להפוך למזכרות ייחודיות שישמחו את יקירכם. רוצים לדעת כיצד? כל זאת ועוד במאמר שלפניכם.

הדפסת לוחות שנה

בתי הדפוס בירושלים, עברו לעבוד במתכונת של הדפסה אונליין. הדפסה אונליין הינה שיטת הדפסה חדשנית המאפשרת לעצב ולהדפיס את המוצר ישירות מהמחשב האישי ללא צורך לצאת מן הבית. לקראת תחילת השנה, ניתן להעניק לקרובים ולידידים לוחות שנה מעוצבים פרי ידכם. דמיינו את האושר והשמחה שיחושו סבא וסבתא כשתעניקו להם לוח שנה צבעוני עם תמונות של הנכדים… הדפסת לוחות שנה מתאימה למגוון צרכים, ולא רק בתור מתנה לבני המשפחה. בתי עסק רבים מזמינים מדי שנה כמות גדולה של לוחות שנה לצרכי קידום העסק. לוחות שנה מעוצבים ניתן להעניק ללקוחות הקבועים של החברה או לחילופין לעניין את הלקוחות הפוטנציאליים. כך או כך, כשלקוח מקבל לוח שנה מעוצב הוא לא ישכח אתכם כל כך מהר…

הדפסה על כוסות

אם אתם מעוניינים לרגש את בן הזוג או לפרגן לקולגה במשרד – הדפסה על כוסות היא דרך נהדרת לעשות זאת. בית הדפוס בירושלים ידפיס כל תמונה או מלל שתבחרו, באיכות גבוהה ובמקצועיות רבה. רבים בוחרים בכוסות מודפסות כמתנה אידיאלית פשוט מכיוון שהן שימושיות מאוד. כל אדם משתמש בכוס לשתייה מדי יום, ובכל פעם שהאדם האהוב עליכם ישתה מהכוס הוא ייזכר במתנה המיוחדת שהבאתם לו. 

הדפסה על קנבס

הודות לטכנולוגיה המתקדמת של בתי הדפוס כיום ניתן להדפיס כמעט על כל בד או שלט. הדפסה דיגיטאלית איכותית מאפשרת להדפיס כל תמונה על גבי בד הקנבס החזק והעמיד באיכות מעולה. תוכלו להעלות תמונה של יקירכם או תמונת נוף אומנותית ליצירת אומנות בסלון הבית, במאמץ מינימאלי. שיטת ההדפסה הדיגיטאלית בבתי הדפוס מאפשרת להעביר כל תמונה קיימת דרך המחשב, ישירות אל בד הקנבס.

לסיכום, אל תבזבזו זמן וכסף. פנו עוד היום לבית הדפוס ומצאו את המתנה המושלמת עבור יקיריכם.

Rate this post