מחפשים דירה, רוכשים, מובילים

חלומם של לא מעט ישראלים הוא לרכוש לעצמם דירה חדשה. כיום, ואולי יותר מתמיד, רוצים רבים לזכות בארבע קירות שיעניקו להם ביטחון ואת הידיעה כי מעתה והלאה הם משקיעים את כספם בנכס השייך רק להם. ללא כל ספק, מדובר על אחת הרכישות המשמעותיות והמרגשות ביותר, המסמנות שיא. מאחר ומדובר על רכישה גדולה מאד – גם בהיבט הכספי וגם במשמעותה, הרי שלא מדובר על רכישה המבצעים על רגל אחת. בעת שאתם עומלים על חיפוש הנכס הבא שלכם, עליכם לקחת מספר פרמטרים בחשבון שיבטיחו לכם כי אתם בדרך הנכונה. אילו שאלות מקדימות תשאלו את עצמכם בחיפושכם אחר הנכס החדש שלכם?

תקציב, מספר חדרים, לוקיישן

אז איך נערכים ומתכוננים לרכישה של נכס חדש? הרי שלהתחיל לחפש ללא כל מטרה ברורה לא יקל עליכם את מלאכת החיפוש, ולכן חשוב להגדיר לעצמכם את הקווים לדמותה של דירת החלומות שלכם. זיכרו, מדובר על השקעה גדולה שעתידה לשרת אתכם לטווח הארוך מאד. המשמעות היא שעליכם להעניק תשומת לב גדולה למספר רב של פרמטרים, על מנת להבטיח כי מדובר על עסקה מושכלת שתאפשר לכם לגעת בחלום.

אם כן, כדאי להגדיר תחילה תקציב לרכישת הבית החדש שלכם. בעת שיהיה לכם תקציב ברור, תוכלו להתפקס על דירות העונות על התקציב שלכם וכך לסנן המון דירות שלא רלוונטיות לכם. בסופו של דבר, התקציב כנראה ינחה אתכם גם בפרמטרים האחרים לרבות מספר החדרים האפשרי המתאים לתקציב שלכם, ובהתאמה גם הלוקיישן. לכן, הניחו את אבן הפינה עם הגדרה ברורה של תקציב.

לאחר מכן, נסו לאפיין את הצורך שלכם: אתם זוג צעיר עם ילדים? אתם אנשים מבוגרים שרוצים להתחדש בדירה? חשוב לאפיין את הצורך שלכם לרבות מספר החדרים, מפלסים, בית פרטי או דירה. ככל שתאפיינו יותר את דירת החלומות שלכם, כך יהיה לכם קל יותר לחפש את הנכס החדש שלכם. קשה לקלוע למטרה שלא רואים, זוכרים?

לבסוף – היכן תרצו לגור? בישראל ישנם כיום פרוייקטים רבים שכל אחד מהם יכול להיות פוטנציאל עבורכם. האם אתם מגיעים לרכישה עם ראש פתוח או שאתם נעולים על איזור החביב עליכם במיוחד? הגדירו לעצמכם את האיזור בו תרצו לגור, וכך תוכלו לצמצם את החיפוש שלכם ולהתפקס על האיזור הלוונטי לכם.

וכעת: עוברים דירה

אז לאחר חיפושים מתמשכים, מצאתם את דירת החלומות שלכם! כעת, כל שנותר לכם הוא להתחיל לארוז את הציוד שלכם בדירה הנוכחית, ולספור את הימים למעבר המרגש שלכם. אריזת הבית הינה תהליך מרגש, הפורס בפניכם את פס קול חייכם. לא מעטים אלו שרואים באריזה כחלק אהוב במיוחד, שכן כך נחשפים לרגעים מרגשים בחיים הנוכחים בכל פינה בבית שלכם, שללא אריזת הבית לא הייתם נחשפים אליהם.

לאחר האריזה הכוללת שלכם, הרי שכעת צריך לחפש אחר חברת הובלות בתל אביב. בחיפושכם אחר חברת הובלות, חשוב לחפש אחר חברה אמינה ומקצועית, שתבטיח כי כל התכולה שלכם תגיע ליעד החדש בדיוק כפי שהיא יצאה מהדירה הישנה שלכם. חברות ההובלה כיום חורטות על דגלן את סוגיית הבטיחות בהובלה, מתן שירות מקצועי ואדיב ואפילו שירותי אריזה במידה ותסתייעו לכאלו.

תתחדשו!

נדמה שהשעה קוראת! לאחר שמצאתם חברה המבצעת הובלת דירה בתל אביב, כל שנותר לכם הוא להגיד תודה לדירה הישנה שלכם, ולעשות את הצעדים הראשונים אל עבר הדירה החדשה שמחכה רק לכם. חברת ההובלות תבצע עבורכם את ההובלה, כך שכל התכולה תמתין לכם בנקודת היעד החדשה. כעת, פורקים את הארגזים ומתחילים לארגן את החלל שבקרוב מאד יהפוך להיות הבית החדש שלכם. תתחדשו!

Rate this post