שילוט למשרד – כל הסודות לשלטים אפקטיביים ומעוצבים

שילוט למשרד כל הסודות לשלטים אפקטיביים ומעוצבים

שילוט למשרד הפך בשנים האחרונות לפופולארי והכרחי, כל משרד צריך שלטים שיכוונו את מי שמגיע אל המשרד, לקוחות, ספקים, עמיתים ועוד. השלטים יכוונו את המבקרים אל היעד שאליו הם מעוניינים להגיע בלי להתבלבל במסדרונות ובחדרים, יכריזו את שמות העובדים המאיישים את החדרים, את התפקיד שלהם ועוד. לצד שלטי ההכוונה, משרדים רבים מציבים גם שלטי פרסום, בתוך המשרד או מחוצה לו, המספקים מידע על בית העסק ומעבירים בהצלחה את המסר השיווקי.

מהם סוגי השלטים הנפוצים

שלטי הכוונה הם שלטים שתפקידם לכוון את כל מי שמגיע אל המשרד אל היעד שאליו הוא מעוניין להגיע.

שלטי פרסום הם שלטים שמטרתם לפרסם את בית העסק, את השם שלו, את תחום ההתעסקות ואת המסר השיווקי.

שלטי מספור הם שלטים המיועדים למספור החדרים.

סוגי השלטים נבדלים זה מזה בטכניקת הייצור שלהם ובחומרי הגלם שמהם הם עשויים. לצד השלטים הסטנדארטיים המיוצרים מעץ, מזכוכית ועוד יש שלטים דיגיטאליים עם מסכים התלויים על קירות המשרד ומשדרים מידע. בשלטים דיגיטאליים אפשר גם להחליף את תמונת המידע בכל פרק זמן בהתאם לבחירת הלקוח.

על חומרי הגלם שמהם מיוצרים השלטים

חומרי הגלם הקלאסיים המשמשים לייצור השלטים הם עץ, זכוכית, פח ועוד. בשנים האחרונות יצרני השלטים משתמשים גם בחומרים חדישים ועדכניים יותר כמו סוגים שונים של חומרים פלסטיים, קאפה ועוד.

קאפה הוא חומר גלם חדיש הזוכה לפופולאריות רבה. זהו חומר מוקצף, חומר שקל להדפיס עליו כל טקסט או תמונה השמורים במחשב של בית הדפוס. באמצעות למינציה העוטפת את השלט, השלט יהיה עמיד וחזק, לא ידהה וישמש את בעלי המשרד לאורך זמן רב.

שלטים העשויים מזכוכית או מחומרים פלסטיים שקופים מאפשרים מגוון עצום של אפשרויות עיצוב מקוריות, אפשר להדפיס עליהם באותיות בולטות ולהדגיש את המסר ואפשר גם ליצור שלטים תלת ממדיים.

שלטים העשויים מנירוסטה או ממתכות אחרות דורשים עיבוד של כרסום, חיתוך וחריטה. עבודה מקצועית ורמת גימור גבוהה תעניק לשלטי המתכת מראה מרשים ויוקרתי. בשנים האחרונות מציעים מעצבי השלטים להותיר את השלטים ממתכת ללא גימור, במצב חשוף ונקי, וכך הם מצליחים להעניק להם מראה מיוחד המשדר סגנון צעיר ועדכני.

שלטים המוצבים בחוץ חשופים לפגעי מזג האוויר, ולכן חשוב להקפיד וליצור אותם מחומרים עמידים במיוחד כדי שיחזיקו מעמד זמן רב. שלטי חוץ הם ברוב המקרים שלטים מוארים.

איך לבחור שלטים?

השלט צריך להתאים לחלל שבו הוא מוצב בגודל, בסגנון ובעיצוב. אם נבחר שלט גדול לחלל קטן ניצור תחושה של חוסר פרופורציות.

השלט צריך להעניק אווירה מזמינה. זהו הדבר הראשון שאותו פוגש הלקוח כאשר הוא מגיע אל המשרד ושלט נעים ומזמין ייצור את הרושם הראשון על בית העסק וישפיע גם על האווירה במהלך הפגישה. כדאי לבחור שלטים בצבעים נעימים ושקטים ואם אתם קצת נועזים יותר תוכלו להוסיף איור או עיטור מיוחד.

השלטים מעבירים מסר. אם אתם רוצים להעביר מסר של יוקרה, כדאי לבחור בשלטי עץ קלאסיים, אם אתם רוצים להעביר מסרים של חברה צעירה וססגונית תוכלו לבחור שלטים עשויים מחומרים חדישים ועדכניים כמו קאפה או שלט מתכת ללא גימור.

5/5 - (2 votes)