טיפים לבחירת חברת הובלות

מעבר דירה, זהו בדרך כלל מאורע חגיגי ומרגש. החלומות על העתיד הוורוד המצפה בדירה החדשה יחד עם ההיערכות לקראת המעבר, תופסים את האדם כל כולו. הוא מצפה לרגע בו תועלה כל התכולה על המשאית והוא יצא עם חפציו לדרכו החדשהלפעמים, נתקעים בדיוק בסעיף הזה של ההובלות. לאחר שהתכוננתם חודשים ארוכים לקראת המעבר, ארגנתם את הדירה החדשה, סידרתם את כל הפרוצדורה החוקית של העברת הדירה על שימכם, ארזתם, התארגנתם, ורק חברת ההובלות מקלקלת לכם את החגיגה

הם לא מגיעים בזמן או שלא מביאים איתם מספיק כוח אדם ועוד כהנה וכהנה תקלות מעצבנות שיכלו אולי להימנע אם הייתם יודעים איך לבצע הזמנת מובילים ברמה גבוה ומקצועית

קבלו טיפים לבחירת חברת הובלות:

טיפ מספר 1 – מזמינים מראש!

הסעיף של הזמנת חברת ההובלות, למרות שזהו בעצם השלב הסופי של כל הכרוך במעבר דירה, זהו סעיף שיש לתת עליו את הדעת מיד כאשר קבעתם תאריך למעבר. אל תדחו את העניין. חברות ההובלות נתפסות מהר וככל שיתקרב מועד המעבר שלכם יקשה עליכם למצוא חברה שתהיה פנויה לבצע עבורכם את העבודה ויתכן כי תאלצו לשנות את התאריך או לחילופין להסתמך על חברה שאינה מקצועית או שפועלת ללא רישיונות או ביטוחים מתאימים ובכך לסכן את רכושכם.

טיפ מספר 2 – חברה שעובדת באזור המגורים שלכם.

אף פעם אל תפנו אל חברה שממוקמת בקצה השני של הארץ שאינה מכירה את אזור המגורים שלכם. חשוב מאוד שחברת ההובלות תכיר את האזור זאת כדי שלא תסתבכו עם איחורים בגלל הפקקים שבדרך או בגלל חוסר התמצאות באזור.

טיפ מספר 3 – חברה שעוסקת בהעברת תכולת דירות

העברת תכולת דירה אינה דומה להעברת תכולת משרד והעברת תכולת משרד אינה דומה להובלת פסנתרלכן לפני שאתם קובעים עם חברת ההובלות בדקו כי אכן יש להם את הניסיון הדרוש לצורך העברת תכולת דירה בבטחה.

טיפ מספר 3 – חברה מוכרת בשוק

אנשים רבים מנסים להשלים הכנסה באמצעות ה'טרנטה' שברשותם. הם מציגים אותם בשעות הפנויות שלהם כרכב הובלות ו'עושים' קצת כסף על הדרךלא משנה שהרכב כבר במצב של גסיסה. לכן חשוב מאוד לפנות אך ורק אל חברה מקצועית ומוכרת בשוק כחברת הובלות מוכרת ומנוסה.

טיפ מספר 4 – ביקור של נציג מטעם החברה

לאחר שבדקתם את שוק ההובלות ובחרתם את החברה המקצועית והטובה ביותר על פי ההמלצות שקבלתם מחברים או מכרים, אל תוותרו על נציג מטעם החברה שיבוא ויראה בדיוק במה המדובר. עליכם לסכם אתו בכתב את כל הכלול מבחינתכם בהובלת הדירה. האם ההובלה כוללת גם את חומרי האריזה והקרטונים, מה כמות החפצים שיהיה עליהם להעביר, סיכום ברור לגבי פירוק הרהיטים ואף הרכבתם מחדש, שירותי אריזה כן או לא. כמו כן חשוב שהם יראו כמה מדרגות יש לרדת מהבית וכמה מדרגות לעלות לדירה החדשה, האם ישנה אפשרות של שימוש במעלית וכדומה. רק לאחר שהכול ברור וכתוב תוכלו לקבל הצעת מחיר.

לאחר שתעשו את כל שיעורי הבית הללו, תוכלו להיות רגועים כי בעזרת ה' הכול יתקדם כמתוכנן ותגיעו אל המנוחה ואל הנחלה בשעה טובה!

5/5 - (1 vote)