שירותי החלפת מצבר עד הבית

הפיתרון הנוח ביותר להחלפת המצבר

דמיינו שאתם בנסיעה ארוכה עם ילדים קטנים באוטו, נסעתם כבר מאות קילומטרים החלטתם לעשות עצירה במסעדה בדרך כדי להתרענן. אתם מסיימים לאכול ומכניסים את כל המשפחה בחזרה אל הרכבוהוא פשוט לא מניע. אתם מקישים את הקוד מחדש, מסובבים את המפתח, מתפלליםאבל כלום לא עוזרואתם עלולים למצוא את עצמכם פשוט תקועים. תארו לעצמכם שבאמצעות טלפון אחד, אפשר לקבל שירותי החלפת מצבר עד הבית, ולמעשה לכל מקום שבו תימצאו, ולהמשיך את הנסיעה כאילו לא קרה דבר?

מצבר תקין הכרחי לנסיעה תקינה וחלקה

מכלול הנעת הרכב מופעל על ידי חשמל המופק באמצעות המצבראותו חלק חבוי למדי של המכונית שלכם, אך זה שמהווה את לבליבה של כל המערכת החשמלית שבתוכה. מדובר בסוללה נטענת לכל דברומה שמטעין אותה זו פעולת מנוע הרכב. הבעיה הנפוצה ביותר אצל מצברים איננה דווקא קלקול או בלאיבדרך כלל כשאנשים נתקעים עם הרכב בגלל בעיה במצבר, מדובר בעיקר בפריקת המטען החשמלי שלהם, או במילים אחרותהסוללה של הרכב פשוט התרוקנה. הדבר מתרחש כאשר המצבר לא נטען מספיק, או עמד ללא שימוש לאורך תקופה ארוכה.

איך זה קורה?

בואו ניתן כמה דוגמאות: רכב שעמד בחנייה במשך ימים ארוכים ללא תזוזה, למעשה לא טען את המצבר שבו ועל כן כל המטען החשמלי שהיה בו נעלם, והרכב לא יוכל לבצע את הפעולה החשמלית של ההתנעה. או לחילופיןנהג ששכח לכבות את האורות בסיום הנהיגה, והם נותרו דולקים במהלך כל הלילה. בבוקר ינסה הנהג להתניע את הרכב ולא יצליחהמצבר פשוט התרוקן. פתרון פשוט ונוח במצב כזה הינו הזמנת שירותי החלפת מצבר עד הבית, דבר שיבטיח החלפת מצבר במקום עצמו על ידי אנשי מקצוע, ויוריד הרבה "כאבי ראש" ומתח מהנהג המופתע, שבוודאי לא תכנן שלא יצליח פשוט לנסוע ברכבו ברגע שיחליט על כך. כדאי לקבל סיוע מאנשי מקצוע המציעים שירותי החלפת מצבר עד הבית, לשלם כסף על השירות אבל באותה מידה גם לחסוך אותו, זאת בזכות חזרה מהירה ויעילה אל הנהיגה ברכב, עם מצבר חלופי חדש והמשך תקין של יום העבודה שנקטע. מהסיבות שפורטו כדאי, מדי פעם בפעם, להניע את המכונית אפילו ללא נהיגה ממש למשך מספר דקות, זאת בכדי להטעין את המצבר.

תקלות נוספות שעלולות לקרות במצברים

למצבר יש גם אורך חייםבדרך מדובר בשנתייםשלוש בממוצע, שמצבר עשוי לעבוד באופן חלק וללא בעיות, עד שנוצרות בו תקלות שונות הנובעות מבלאי. גם כשצריך להחליף מצבר רק כי הוא התיישן, ולא מדובר במצב חירום, כדאי שתכירו אנשי מקצוע המציעים שירותי החלפת מצבר עד הבית. במיוחד אם אינכם נהגים בעלי מודעות גבוהה למצב הטכני של הרכב, ואתם לא מבקרים במוסך לעיתים קרובות, השירות עשוי להיות עזרה של ממש עבורכם ולהציל את הרכב. אנשים שלא מתמצאים בנושא, עלולים להגיע אל ספק של מצברים ולרכוש בטעות מצבר שאינו מתאים למפרט הטכני הנדרש ברכב ובכך לא רק שלא יפתרו את הבעיה, הם אפילו עלולים לעשות נזק למכוניתם. מומלץ להשתמש בשירותי החלפת מצבר עד הבית על ידי אנשי מקצוע המתמחים במצברים, שיתאימו את המצבר החדש שאתם צריכים לקנות בדיוק לפי הדרישות של יצרן הרכב שלכם, כל זה בנוחות מרבית.

5/5 - (1 vote)