שאלות ותשובות בנושא מסגרות

מה כוללות עבודות מסגרות?

יש אנשים הטועים לחשוב, שעבודות מסגרות מסתכמות אך ורק בסורגים. למעשה, עבודתו של מסגר כוללת גם התקנת מדרגות, מעקות, שערים חשמליים, גגונים, קונסטרוקציה ועוד.

מה כדאי לבדוק כשמזמינים מסגר?

יש להזמין מסגר שיכול לבצע עבודות מקצועיות ולא "חאפריות". יש מסגרים שלא מקבעים לסורגים מסגרת או שאינם מוכנים לספק אחריות עבורם. עבדו רק עם מסגרים מקצועיים ואיכותיים.

מדוע צריך להתקין סורגים לחלונות?

יש כמה סיבות להתקנת הסורגים. ראשית, כהגנה מפני פורציםקשה מאוד לפרוץ לבית המגודר כולו בסורגים. הסיבה השנייה היא בטיחות. במידה ויש לכם ילדים קטנים ושובבים שנוהגים לטפס על שולחנות או כסאות, התקנת סורגים על גבי החלונות הכרחית כדי שלא יפלו החוצה.

כיצד נמנע היווצרות חלודה על גבי הסורגים?

כדי למנוע הצטברות חלודה, תוכלו לצבוע את הסורגים עם צבע המרייטשהוא צבע מונע חלודה. עם זאת, כדי להבטיח סורגים שאינם חלודים לאורך זמן רב יש לבצע גלוון. גלוון הינו מריחת ציפוי חזק על גבי הסורג השומר עליו מהתחמצנות עם האוויר וכך מונע הצטברות חלודה.

מה ההבדל בין שער חשמלי לשער רגיל עבור חניית רכבים?

שער הוא בעצם חומת ההגנה לפני הכניסה לבית. שערים חשמליים נפתחים ונסגרים בלחיצת כפתור ומתאימים בעיקר להגנת הרכבים שלכם. שערים רגילים לא נפתחים באמצעות כפתורים ועשויים להיות פחות בטיחותיים.

אילו סוגי שערים חשמליים קיימים בשוק?

יש להתאים את השער החשמלי שתבחרו לפי השימוש והשטח העומד לרשותכם. יש שערים הזזים במאונך, שערים שניתן להרימם, שערי כנף המאפשרים מעבר הולכי רגל, שערים עם מנגנון אלקטרוני ועוד.

מה עדיף, מעקה עץ או ברזל?

ראשית כל, נמנה את הדברים שחשוב שיכיל המעקה שלנו

עמידות לאורך שנים וחוזק רב

שלא יצריכו תחזוקה רבה

עיצוב יפה ועמידות מפני שריטות וסדקים

מעקות שיבטיחו שכל יושבי הבית יעלו וירדו בבטחה.

5/5 - (1 vote)