מה תפקידה של חברת ניקיון ואחזקה בירושלים

אחת השאלות ששואלים את עצמם העובדים המגיעים מוקדם ליום העבודה ורואים את המשרד תמיד נקי ומבריק. הכוסות במקומן, השירותים נקיים, אלו עובדי חברת הניקיון האחראים לניקוי המשרד ולדאגה שהכל יוחזר אל מקומו. הם מגיעים לאחר שעות העבודה או מוקדם מאד בבוקר כדי לנקות את המשרד ולתת לכם הרגשה נעימה.

הניקיון חשוב מאוד לא רק בגלל רמת הניקיון שהיא חשובה להגנה מפני זוהמה ומחלות, אלא גם בגלל שהנראות של המשרד היא חשובה מאד וגורמת להצלחת העסק. לקוח שיכנס למשרד ויראה אותו מלוכלך ומוזנח לא ירצה לקבל שירותים מאותו משרד, ואילו לקוח שיכנס אל משרד נקי וצבוע יראה בוודאי לשכור אתה שירותיו של המשרד כי יאמין, שהוא יוכל לתת לו את בקשתו.

גם את לובי הבניין וחדר המדרגות חשוב לנקות מידי שבוע, וגם את זה מבצעת חברת ניקיון בירושלים. החברה אינה אחראית רק על הניקיון, אלא גם על תחומים אחרים נוספים.

כמובן שהתפקיד העיקרי של חברת הניקיון הוא לדאוג שהלובי וחדר המדרגות יהיו נקיים. היא אחראית על ניקוי המשטחים בעזרת מטאטא, שטיפת הרצפות, אספקה של טואלטיקה באופן שוטף ועוד. חברת הניקיון מעבר לכך, שהיא אחראית על הניקיון, היא אחראית גם על אחזקת הבניין, שזה כולל תחומים שונים ואחרים.

יתרונות של חברת ניקיון ואחזקה

כיום רוב החברות לניקיון הן גם חברות לאחזקת בנינים. חברות אלו מחליפות את ועד הבית הישן ולוקחות על עצמן את כל אחזקת הבניין כולל תשלום מהדיירים, דבר זה חוסך כסף רב על מציאת עובדים מתאימים וההתאמה בניהם וחוסך כסף על הניהול. החברה אחראית על כל ההתעסקות המיותרת של ועד הבית והדיירים עצמם בתחזוקת הבניין, שהיא לא תמיד נעימה. העברת טיפול בלקויים לחברה שמטפלת בכך מבטיח תוצאות טובות יותר בכל תקלה במקרה של תקלה.

שירותים שכוללים אחזקת מבנים

שירותי ניקיון

אנו מנקים את המשרדים חדרי המדרגות והכניסה לבניינים בחומרים עדינים, ויעילים המאושרים על ידי תו תקן בלבד.

ניקיון של החניונים בבניין באמצעות מכונות מיוחדות המיועדות לשטיפת חניונים.

גינון

אחריות על תכנון ובניית הגנה וטיפול בגינה באופן שוטף כדי שהיא תהיה נעימה לעין.

ניהול ועדי בתים

אם אתם לא רוצים להתעסק עם גביית התשלומים מהדיירים חברת אחזקת המבנים היא אחראית לבקש מהדיירים את התשלום ולהתמודד גם עם דיירים סרבנים.

תחזוקת הבניין

חברת אחזקת המבנים חייבת לדאוג לתחזוקה שוטפת של הבניין.

תחזוקה זו כוללת את התחומים הבאים:

  • צביעה

החברה אחראית לדאוג על צביעת הבניין בחומרים הכי טובים ובעלי תו תקן. צביעה זו היא, צביעה פנימית של הבניין הכוללת חדר מדרגות ולובי וגם על צביעה חיצונית של הבניין .

  • חשמל וצנרת

החברה אחראית על תיקוני חשמל וצנרת במידה וישנם.

  • טיפול במערכות הבניין

החברה אחראית להתנהל מול חברות אחזקת המעליות ואחראית על טיפולים ותחזוקה שוטפת במערכות מורכבות של הבניין כמו בריכות אגירת מים, צנרת ועוד. החברה אחראית על הבאת איש המקצוע למקום העבודה, וגם אחראית על טיב ואיכות העבודה לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.

5/5 - (2 votes)