מדריך לבחירת חברת קייטרינג

בהתחשב בחשיבותו הרבה של מרכיב הקייטרינג בהצלחה הכוללת של כל אירוע, חשוב לחפש קייטרינג לאירוע אך ורק באמצעות אינדקסים ופורטלים מקצועיים, הכוללים ברשימותיהם רק עסקי קייטרינג מקצועיים, אמינים ואיכותיים, שעברו בהצלחה מבדקי סינון קפדניים.

מעבר לכך, חשוב מאוד להתאים את אופי התפריט וסגנון הקייטרינג לאירוע העתידי אותו אתם ומתכננים, ואיזה  סוג של אירוע מועדף עליכם ומהו התקציב הנדרש לכך – לפניכם מחירון לשירותי קייטרינג

לאירועים מכובדים ומשמעותיים כמו חתונה או בר מצווה, מומלץ ללכת על אופציות הקייטרינג הקלאסיות והמכובדות שיסייעו לכם בהפקת האירוע היוקרתי והמרשים ביותר.

לעומת זאת, אם אתם עומדים לערוך אירוע בסגנון קליל יותר, כמו יום נישואין, יום הולדת, חגיגת חצי יובל או יובל לנישואין, אירוע גיבוש בחברה כלשהיא, מפגש בוגרים או כל אירוע מסוג דומה, תוכלו בהחלט לבחור בקייטרינג בסגנון מחייב פחות, וללכת על כיוון מקורי בראש פתוח יותר כמו בר חלבי, ארוחת בייגלים בסגנון אמריקאי, בר בשרי על האש, ואפילו פיצות וגלידה שימלאו את הצד הקולינרי של האירוע על הצד היותר טוב ויספקו לכם את האווירה הפחות רשמית שתעשה לכם את האירוע.

כמובן, גם אם תבחרו להתמקד בחיפוש קייטרינג מהסוג הקליל יותר, חובה לחפש קייטרינג אמין ומוכר, שיספק לכם מזון טרי וטעים, ברמת הגשה גבוהה.

חשוב לזכור, כי גם באירוע במתכונת מצומצמת, וגם באירוע שהפן הקולינרי הוא החלק הצדדי שבו, קייטרינג שאיננו מכבד את עצמו ואתכם יגרום לכם ולאורחים לעוגמת נפש רבה ויעמיד אתכם בזווית בלתי מחמיאה בעליל.

אז איך מוצאים את הקייטרינג הרצוי? אם נוכחתם באחרונה באירוע כזה או אחר והאוכל שבמזנון קלע בול לטעמכם, תוכלו להרים טלפון למארגני האירוע ולסגור את משימת החיפוש בזמן קצר.

אבל אם אתם יוצאים לחיפוש קייטרינג, על כל המשתמע מכך, אתם מוזמנים להיעזר ברשימת בעלי הקייטרינג המופיעה בפורטל בעלי המקצוע המוביל Pro-Jerusalem. כאן תמצאו את כל עסקי הקייטרינג מהשורה הראשונה באזור ירושלים שיעשו לכם אירוע מושלם (חברות קייטרינג מומלצות). לכם נותר רק לבחור! אז הגדירו את סגנון הקייטרינג הרצוי לכם, היכנסו ל – Pro-Jerusalem ותיהנו מחיפוש מהיר ויעיל, ומתוצאות שיחמיאו לכם לאורך כל האירוע והרבה לאחריו.

5/5 - (2 votes)