מגשי אירוח – מתי ומי צריך אותם?

מגשי אירוח – מתי ומי צריך אותם?

מגשי אירוח מתאימים במיוחד לאירועים שבהם מעדיפים להגיש כיבוד קל. הם מתאימים לכנסים, לאירועי השקה, להרמת כוסית, לאירועים קטנים ולאירועים משפחתיים. אם גם אתם מעוניינים להרשים את האורחים שלכם ולארח אותם בסטייל מיוחד ויוקרתי, מגשי אירוח הוא האירוח האידיאלי עבורכם.

מגשי אירוח כל הסוגים

מגשי האירוח הם עולם גדול של סוגים. אין כמעט סוג של אוכל שאי אפשר להגיש אותו על מגשי האירוח.

מגשיי האירוח הנפוצים ביותר הם מגשי הכריכים. הם עשויים מלחמים שונים וטעימים, מוגשים בצורה מעוצבת ומכילים מגוון גדול של מאכלים, אפשר להגיש כריכים עם סוגי גבינות שונים כמו גבינת עיזים, גבינה בולגרית, גבינה צהובה, כריכים עם אומלטים מסוגים שונים, כריכים עם פסטראמה, כריכי סלאמי ועוד.

אפשר לבחור בין מגשי אירוח בשריים לבין מגשי אירוח חלביים. אוהדי האוכל הצמחוני או הטבעוני ייהנו ממגשי אירוח עמוסים בפירות או בירקות או אולי בפשטידות וקישים בטעמים שונים.

מגשי דגים הפכו להיות פולאריים מאוד, במיוחד באירועים הנערכים בשעות הבוקר או בשעות הצהריים. הם מכילים סוגים שונים של דגים בשילוב ירקות וקינוחים מדהימים.

יש מגשי אירוח מתוקים, יש מגשי אירוח מלוחים, יש מגשי אירוח המכילים מאפים ועוד. כאמור, מגשי אירוח זו דרך הגשה שבאמצעותה אפשר להגיש כל סוג של אוכל.

מגשי אירוח – כמה דברים שכדאי לדעת

מגשי אירוח הם מגשים מעוצבים, וזהו היתרון הגדול שלהם. האוכל המוגש על המגשים מעוצב בצורה יוקרתית ומושכת והוא מגרה את בלוטות הרוק עוד לפני הנגיסה הראשונה. הניסיון מלמד כי אוכל המעוצב בצורה יוקרתית מפתה ומושך יותר וגורם להנאה רבה יותר מהאוכל.

כאשר אתם מארחים באמצעות מגשי האירוח אין צורך במלצרים. מגשי האירוח מתאימים לאירועים בתנועהאירועים שבהם האורחים אינם יושבים מסביב לשולחנות, אלא נעים ועוברים בין האורחים וניגשים בעצמם אל השולחנות. רק כאשר האירוע מתפרס על פני שטח גדול, כדאי לשכור כמה מלצרים שיסתובבו בין השולחנות ויציעו לאורחים טעימות.

למגשי אירוח יש יתרונות רבים. הם יכולים להכיל מגוון גדול של סוגי מזון. כל אורח, צמחוני, טבעוני, מי שאוהב מוצרי חלב, או אולי מוצרי בשר, יוכל למצוא את סוג המזון המתאים לו.

אירוח באמצעות מגשי אירוח זול יותר מאשר אירוח סטנדרטי שבו האורחים יושבים מסביב לשולחנות. בדרך זו אפשר לחסוך את העלויות של המלצרים וגם כמויות האוכל קטנות מהרבה מאשר באירוח סטנדרטי.

5/5 - (3 votes)