כרטיסי ביקור – האם כבר רכשת אותם?

כרטיסי ביקור האם כבר רכשת אותם?

בעל עסק! האם אי פעם שאלת את עצמך למה המתחרה שלכם זוכה ביותר לקוחות? (ולאזה לא בגלל הפנים היפות שלו…) עסק מצליח הוא עסק שהשקיע באלף בית של עולם העסקים בכרטיס הביקור.

כמעט לכל איש עסקים יש כרטיס ביקור משלו. כרטיס הביקור מייצג ומשקף את התדמית העסקית של העסק, ומסיבה זו מומלץ שיהיה איכותי ומתאים לאופי החברה. כדי לעצב כרטיס ביקור איכותי, יש לבחור בשירותי דפוס איכותיים.

 בתי דפוס מומלצים  (קישור)

בתי הדפוס ברחבי הארץ מציעים לכל בעל עסק, להדפיס כרטיס ביקור מעוצב בעזרת מדפסות אופסט צבעוניות. מדפסות מסוג זה, נחשבות למדפסות המעולות ביותר ומעניקות לכרטיס הביקור רמת גימור גבוהה במיוחד. הדפסת כרטיס הביקור תעשה לרוב על גבי נייר כרומו איכותי (נייר כרומו של 300 גרם) המותאם במיוחד לצורך מטרה זו.

אם תרצו להשקיע יותר, תוכלו להוסיף לכרטיס העיצוב שלכם גמורים יוקרתיים כגון לכה סלקטיבית, למינציה, עיגול פינות ועוד.

כרטיסי ביקורמה הם מכילים?

על מנת שכרטיס הביקור שעיצבתם יהיה אפקטיבי וימשוך אליך עוד ועוד לקוחות, מומלץ לתת את הדעת על הדגשים הבאים:

סוג הנייר כרטיס ביקור איכותי נשמר היטב גם כשהוא נכנס לארנק או לכיס החולצה. כדאי לוודא שבית הדפוס ממנו הזמנתם את הכרטיס מדפיס אותו על גבי נייר כרומו איכותי.

למינציה תוספת למינציה על כרטיס הביקור, לא תעלה לך יותר מדי, אך תסייע ללקוחות לשמור עליו לאורך זמן. ציפוי הלמינציה יעניק לכרטיס עמידות לאורך שנים.

עיצוב כרטיס הביקור ברוב המקרים, ההבדל בין כרטיס ביקור שנזרק לפח לבין כרטיס שהלקוח מעוניין לשמור הוא בסך הכול עיצוב מעניין. כדי לעצב את כרטיס הביקור בצורה מקורית, תוכלו להיעזר בקטלוג של בית הדפוס או לשכור מעצב גרפי.

תוכן הכרטיס כרטיס הביקור של העסק צריך להכיל את הפרטים הבסיסיים: שם החברה ופרטי ההתקשרות הרלוונטיים, ובנוסף כדאי להוסיף גם פרטים המבדילים את העסק מהמתחרים.

לסיכום, לא כדאי לחסוך השקעה בכרטיס הביקור שלכם, כיוון שכרטיס ביקור מעוצב הוא המפתח להשגת לקוחות ולהגדלת היקף המכירות של העסק.

5/5 - (2 votes)