האם אבן קיסר היא הבחירה הטובה ביותר למטבח שלכם?

האם אבן קיסר היא הבחירה הטובה ביותר למטבח שלכם?

שיש למטבח הוא אחד המוצרים המבוקשים בישראל. מדובר בענף בעל ביקוש קשיח עם מגוון רחב של אפשרויות שונות לחלוטין האחת מן השנייה. מספיק להיכנס לאתרי האינטרנט השונים או לאולמות התצוגה על מנת להבין שהמבחר פשוט עצום. מגוון חומרים ותגי מחיר משתנים, יכולים לבלבל גם את האנשים השקולים שבינינו.

למרות כל האפשרויות, ישנו דגם שמצליח להתעלות על כולם לפחות בהיבט המכירות – בוודאי ניחשתם שמדובר באבן הקיסר ואם לא, זה בדיוק הזמן להכיר את הפתרון הנמכר בישראל למשטחים במטבח.

מדובר כאמור במוצר הנפוץ ביותר במטבחים בישראל אך נשאלת השאלה האם מדובר בבחירה חכמה וכזאת שמתאימה גם למטבח שלכם.

ביקשנו מדניאל מבעלי חברת 'שיש אגם' המשווקת אבן קיסר לענות על שאלות כגון מהי אבן קיסר והאם היא תתאים למטבח שלכם. לפניכם הסקירה.

מהי אבן קיסר?

רבים נוטים לקרוא לאבן הזאת שיש קיסר אם כי בפועל זה ממש לא נכון. שיש הוא חומר טבעי שנוצר במעמקי האדמה ואילו אבן קיסר היא חומר סינתטי העשוי מתערובת מיוחדת של קוורץ בשילוב פולימרים וחומרים שונים.

בסופו של תהליך היצור מתקבלים משטחים במגוון צבעים ומרקמים מרהיבים שמזכירים במראה שלהם שיש ומכאן נובעת הטעות הנפוצה בכינוי של המשטחים הללו "שיש".

משטחי אבן קיסר נפוצים מאוד ומשווקים בכל העולם. מה שמעניין בסיפור הזה הוא שאבן קיסר מפותחת ומיוצרת בישראל.

מדוע אבן קיסר הפכה לנפוצה כל כך?

לאבן קיסר יתרונות רבים שהופכים אותה לנפוצה כל כך. הצרכן הישראלי יודע להבחין במוצר טוב שמעניק תמורה טובה לכספו ולא בכדי מדובר במשטח הנפוץ ביותר במטבחים בישראל.

מראה המשטחים

ראשית, אחד היתרונות הבולטים לטעמנו באבן קיסר היא המראה שלה או נכון יותר האפשרויות הבלתי מוגבלות כמעט של גוונים וצבעים. מעוניינים בשיש בהיר, כהה או עם נימים? אבן קיסר יכולה להציע לכם את כל אלה והרבה מעבר לכך.

יתירה מכך, בכל שנה יוצא קטלוג דגמים חדש שמשאיר אתכם הכי עדכניים שאפשר בצו האופנה.

חשוב לציין שבניגוד למשטחים אחרים, באבן קיסר אתם יודעים בדיוק מה אתם מקבלים. לדוגמה, אם ישנו דגם מסויים שמצא חן בעיניכם, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לזכור את מספר הדגם. מאחר שמדובר במוצר סינתטי, האחידות של הדגמים מובטחת – שלא כמו במשטחי שיש שבהם קיימת שונות בין הלוחות השונים.

עיבוד נוח

בעלי מקצוע רבים אוהבים לעבוד עם אבן קיסר משום שהיא מאוד נוחה לעיבוד. בתוך זמן קצר אפשר להתקין את המשטח בצורה מאוד יפה (בתלות בבעל המקצוע שבחרתם) וליצור משטח עבודה במטבח שיתאים באופן מושלם.

פונקציונליות

לדעתי מדובר באחד היתרונות הגדולים ביותר של אבן קיסר ביחס למוצרים אחרים. עוד בשלבי התכנון של האבן, עמדה לנגד המפתחים המטרה ליצור משטח עבודה מושלם למטבח. התוצאה כמעט שמשקפת את הצורך באופן מושלם.

אבן קיסר מאוד מתאימה לעבודה במטבח ויכולה לענות על הצורך של הבשלן הכי גדול מבין קוראי שורות אלה. נכון שמבחינת עמידות לטמפרטורה וקשיחות המשטח היא לא שוות ערך לגרניט אך באמצעות תחתיות ולוחות חיתוך, אפשר לעבוד עם אבן הקיסר בבטחה ובנוחות.

מחיר אבן קיסר

המחיר של אבן קיסר הוא עוד אחד מהיתרונות הרבים. מאחר שמדובר במוצר זול יחסית להפקה (ביחס לשיש טבעי שמצריך חפירת מכרות ואמצעי חיתוך יקרים) ועדיין איכותי מאוד.

לדעתנו, בשיקול של עלות מול תועלת, אבן קיסר מהווה אולי את הבחירה הכי טובה למטבח. מדובר במוצר איכותי שיכול להתאים לכל אחד ובכל מטבח הודות למגוון העצום של הדגמים. מעבר לכך מדובר באפשרות לא יקרה באופן יחסי שמתקיני שיש רבים מתמחים בה – מה שיוצר תחרות מחירים בריאה עבור הלקוחות.

5/5 - (1 vote)