כרטיסי ביקור מלאכת שיווק העסק

כל בעל חברה, החפץ בהצלחת העסק וחשיפתו לכמות גדולה של לקוחות, צריך להשקיע מאמץ מסוים בפרסום. אמצעי הפרסום הפופולאריים ביותר הם עלוני הפרסום, התקשורת והעיתונים אך אין ספק שאחד האמצעים היעילים ביותר הם כרטיסי הביקור. כרטיס ביקור הינו כרטיס קטן למדי, בגודל של כרטיס אשראי המכיל פרטים רלוונטיים אודות בית העסק. על גבי הכרטיס מקובל לציין את שם החברה ופרטי התקשרות כלליים. כרטיסי הביקור מחולקים על ידי בעל העסק או נציגים מטעמו בהזדמנויות רבות: בכנסים, בסדנאות, בימי עיון ללקוחות החברה ובכל הזדמנות בה נקרים בדרכם לקוחות פוטנציאליים.

הלקוחות יבואו בהמוניהם

כרטיס ביקור המעוצב באופן קריא וברור ומכיל את פרטי ההתקשרות לצד לוגו החברה, יגדיל את הפניות מצד הלקוחות. השם הטוב של החברה מתחיל מהפרטים הקטנים ביותר, ובין היתר מכרטיס הביקור שהוא נושא עמו. לקוחות אוהבים כרטיסי ביקור המעוצבים באופן מעניין ומקורי, ואם תשקיעו מאמץ הלקוחות כבר יבואו מאליהם. את כרטיס הביקור תוכלו לשאת עמכם בכיס החולצה או בארנק ולחלקם בתום פגישת העסקים או בכל הזדמנות אחרת שתפגשו. אין כל ספק, שלאחר שהלקוחות יראו כמה השקעתם, הם יבואו בהמוניהם

עיצוב כרטיסי ביקוררק בדפוס דיגיטאלי

התפתחות הדפוס מאפשרת לכל בעל עסק, לעצב ולהזמין כרטיס ביקור איכותי המותאם לטעמו האישי. באתר האינטרנט של בית הדפוס תוכלו לצפות בקטלוג המכיל מגוון רקעים דקורטיביים, רקעי תמונה, רקעי מסגרות ורקעים נוספים לפי הצורך כדי שכל אחד יכול למצוא את תבנית העיצוב המתאימה לו.

הדפוס הדיגיטאלי מאפשר לכל בעל עסק להדפיס לעצמו את כרטיסי הביקור תוך דקות ספורות!. כן, כן קראתם נכון. תוכלו לעצב ולהדפיס כרטיס ביקור מעוצב המכיל את כל מה שרלוונטי עבור הלקוח בכמה שלבים פשוטים.

לאחר שתסיימו לעצב, תוכלו לאסוף את ההזמנה בכוחות עצמכם או לאפשר לשליח מטעם בית הדפוס לעשות זאת. כך או כך, הדפסת כרטיסי ביקור בעזרת הדפוס הדיגיטאלי מייעלת את הכנת כרטיסי הביקור ומאפשרת לכל אחד לקבל מוצר מעוצב ברמת גימור גבוהה במיוחד.

5/5 - (3 votes)