שאלות ותשובות בנושא שיפוצים

אילו עבודות נקראות עבודות שיפוצים?

בעבודות השיפוץ נכללים תחומים רבים, בין היתרהעמדת בלוקים או קירות גבס, שבירת קירות, עבודות צבע מקצועיות, תחזוקת מבנים, ריצוף ועוד.

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים בשיפוצים?

הדבר החשוב ביותר שעליכם לקחת בחשבון לפני השיפוץ זוהי עלות השיפוץ הכוללת. עלות של שיפוץ מורכבת מכמה גורמים מחיר חומרי הגלם, מחיר העסקתו של קבלן השיפוצים, מחיר העסקת העובדים הפועלים בשיפוץ ועוד. כדאי לקבוע מראש תקציב משוער שלדעתכם תוכלו לעמוד בו שיכלול את כל ההוצאות הרבות. כמו כן, כדאי לבדוק מקומות אפשריים בהם תוכלו לשהות בזמן השיפוץ. השיפוץ עלול לארוך זמן רב, ולעיתים קרובות מלווה בלכלוך ובאבק. קחו בחשבון שיקולים אלו לפני שתתחילו לשפץ.

אילו בעיות עלולות להתעורר בעת השיפוץ?

תקלות שונות יכולות להפריע למהלך השיפוץמוצרים שהזמנתם ולא הגיעו, התקדמות איטית בעבודות השיפוצים, לכלוך ואבק רב ועוד. במידה ונתקלתם בתקלות לא צפויות, הפתרון האידיאלי הוא לשוחח עליהם יחד עם קבלן השיפוצים.

האם ניתן להוסיף קיר גבס באזורים רטובים, דוגמת המקלחת והמטבח?

ישנם קירות גבס מסוגים שונים וחלקם מתאימים אף למקומות רטובים. בין היתר קירות הגבס הירוקים והאדומים עמידים בפני לחות ורטיבות. בנושא קירות הגבסמומלץ להתייעץ עם צבעי מומחה כדי להתאים את הקיר לקיר הקיים בבית.

כיצד נשמור על הבטיחות בזמן השיפוץ?

שומרים על בטיחות בזמן השיפוץ באמצעות הכללים הבאים:

שמירה על ניקיון השטחהשטח עליו משפצים חייב להיות נקי ומאוורר ואסור שיכיל חפצים מסוכנים שעלולים להפריע ליושבי הבית.

בטיחות בכלי העבודההשיפוצניק חייב לוודא שכלי העבודה שלו תקינים, ושבבית אין כלים שעלולים לסכן את שלומם של יושבי הבית.

תנאים סניטריים נאותיםעל השיפוצניק לוודא שבמקום השיפוץ יש מים נקיים, מהם ניתן לשתות, תיק עזרה ראשונה וכדומה.

כיצד מכינים את הבית לצביעה?

לפני כל צביעהיש להחליט שלא צובעים את כל החדרים יחד, אלא כל חדר בנפרד. לפני תחילת העבודה אוספים את כל החפצים ומעבירים אותם לחדר אחר, עוטפים את הפאנלים והמשקופים וכן את כל החפצים יקרי הערך. מומלץ לדאוג לעיתונים שיכסו את הרצפות וישמרו עליהן מפני הצבע.

5/5 - (1 vote)