שאלות ותשובות בנושא קייטרינג

כיצד אוכל דעת שהצעת המחיר שקיבלתי מהקייטרינג מקצועית ואמינה

בחיפוש קייטרינג, חשוב ביותר לערוך את סקר השוק רק בפורטלים מקצועיים המאגדים תחתיהם עסקי קייטרינג איכותיים, מקצועיים ואמינים שעברו מבדק איכות קפדני על ידי צוות הפורטל. חשוב גם לעיין בחוות הדעת המצטברות של לקוחות קודמים המשתפים את הגולשים ברמת שביעות רצונם מהשירות שקיבלו מהקייטרינג אותו אתם מעוניינים לבדוק. חשוב לזכור, כי קייטרינג הינו אחד הפריטים המהותיים ביותר להצלחת האירוע, וכי אכזבה מהקייטרינג איננה מסתיימת באכזבה נקודתית, אלא מהווה גורם לכישלון האירוע כולו. כמובן, אם יש בידכם די זמן פנוי תוכלו לברור את עסקי הקייטרינג המתאימים לכם ביותר מתוך אינדקס בעלי מקצוע מוביל, ולאחר מכן, ליצור קשר עם בעלי הקייטרינג ולבקש מהם שיאפשרו לכם להתרשם באופן בלתי אמצעי מתפקודם בשטח. הקדישו מספר דקות לגיחה לאירוע קרוב שעורך בעל הקייטרינג, ובחנו מקרוב את אופן ההתנהלות של הצוות, את רמת ההגשה ואת רמת הטריות של המזון. בהצלחה!

מדוע מומלץ להזמין קייטרינג באמצעות Pro-Jerusalem

אנו ב Pro-Jerusalem מאמינים כי כאשר אתם עומדים בפני אירוע מתקרב, אתם מתמודדים עם עומס מוגבר ועם אין ספור מטלות הדורשות את מלוא תשומת ליבכם, להפקה מושלמת של האירוע. החיפוש אחר קייטרינג, המרכיב החשוב ביותר באירוע, הינו מטלה מורכבת, שעשויה לארוך זמן רב ולהיות מתישה בהחלט. אז החלטנו, כמה פשוט, לעשות את העבודה במקומכם! סקרנו את מיטב עסקי הקייטרינג בירושלים, מיינו אותם באמצעות מבחני איכות קפדניים, והכנסנו לרשימת עסקי הקייטרינג המומלצים שלנו רק את המובילים, האיכותיים, והמקצועיים ביותר שיעשו לכם אירוע בלתי נשכח. אז למה לעבוד, כשאפשר למחוק בקלות מטלות מורכבות מהרשימה? היכנסו ל Pro-Jerusalem ובחרו לכם בכיף את הקייטרינג הטוב ביותר העונה בול על דרישותיכם!

כמה זמן מראש יש להזמין קייטרינג

כמו בכל תחום אחר הקשור באירוע, מומלץ להזמין את שירותי הקייטרינג זמן רב לפני האירוע, לבחור את התפריט בנחת, ולהותיר לעצמכם את מרווח הזמן הדרוש לסגירת סעיף ההסעדה באירוע ללא לחץ. עם זאת, במידה ואתם לחוצים בזמן והאירוע מתקרב, תוכלו בהחלט לבדוק אופציה של הזמנת שירותי קייטרינג, גם כאלה הנחשבים למבוקשים ביותר, על בסיס מקום פנוי.

כיצד ניתן להתאים את מספר המנות למספר המוזמנים

בהנחה שאינכם מעוניינים להיתקע עם מלאי מנות שלא נעשה בהן שימוש, ומאידך, האופציה של מחסור במנות מהלך עליכם אימים, מומלץ לערוך חישוב זהיר של מספר המוזמנים העומדים להשתתף באופן פיזי באירוע, ולבקש מבעלי הקייטרינג להכין עוד 20 – 10 מנות כטווח ביטחון, למקרה שתופתעו לגלות אורחים שלא חשבתם שייעשו את המאמץ ויגיעו ליטול חלק בשמחתכם. באירוע חתונה, לעומת זאת, מומלץ לבצע הערכה גסה יותר של מספר המוזמנים ולהזמין מעט יותר מנות ממספר המשתתפים המשוער שלכם. אחרי הכל, אם קרובי משפחה שכוחים כלשהם יחליטו לעשות את המאמץ ולהגיע לאירוע בהרכב משפחתי מלא לא תרצו למצוא את עצמכם נבוכים.

מה עדיף: בר או הגשה

הבחירה בין בופה (מזנון) לבין הגשה רגילה תלויה, במידה רבה, באופי קהל המוזמנים שלכם, בסגנון האישי שלכם, ברמת התקציב שלכם וברושם אותו אתם מעוניינים ליצור.

5/5 - (4 votes)