שאלות ותשובות בנושא פרגולות

באילו סוגי עץ נשתמש לצורך בניית הפרגולה?

לבניית פרגולות קטנות מומלץ להשתמש בעץ אורן שהינו בעל חתכים קטנים. עבור פרגולות בגודל סטנדרטי ופרגולות ענקיותנשתמש בעץ גושני.

איך נשמור על הפרגולה שבנינו לאורך זמן?

הפרגולה, בשונה משאר משטחי העץ לא מצריכה פעולות תחזוקה מאסיביות. פעולת התחזוקה היחידה שיש לבצע היא חידוש הצבע אחת לכמה שנים.

האם קירוי הפרגולה כדי למנוע חדירת גשמים פוגם ביופייה של הפרגולה?

לא ולא. את החומרים המשמשים לקירוי הפרגולה לא ניתן לראות כיוון שהם מוסתרים על ידי חומרי הצללה.

כמה זמן עשויה להמשך בניית פרגולה?

בניית פרגולה ממוצעת עשויה להמשך כיום או יומיים, במידה ויש תנאי שטח קשים (מזג אוויר גשום), בניית הפרגולה עלולה להמשך זמן רב יותר.

אילו סוגי פרגולות קיימים בשוק?

בשוק קיימים שלושה סוגי פרגולותפרגולות עץ, פרגולות תלויות ופרגולות עם יריעות שינגלס.

פרגולות עץ מיועדות בדרך כלל לכיסוי שטחים גדולים או לתוספת עיצובית בחצר הבית, הפרגולה התלויהמיועדת לחצר או למרפסת בבית ומחוברת על ידי כבלי פלדה לקיר הבית. פרגולות השינגלס עשויות יריעות דמויות רעפים ומונעות חדירת מים. פרגולות אלו מתאימות בעיקר לחצרות גדולות.

כיצד נחדש פרגולה ישנה?

לפני צביעת הפרגולה, יש לשייף ולעצב מחדש את החלקים הפגומים. נגר מיומן יכול לשפץ ולמלא את הסדקים והשריטות ולאחר מכן לכסות את הפרגולה בשכבת צבע.

כיצד ניצור הצללה לפרגולה שברשותנו?

קיימות מספר אפשרויות הצללהניתן ליצור צל באמצעות שטיחי במבוק, סרגלי עץ או שטיחי ערבות. את כל האלמנטים הללו ניתן להוסיף לפרגולה הן באופן זמני, והן באופן קבוע.

האם יש צורך להתחשב במזג האוויר המשתנה כשבוחרים פרגולה לחצר?

מומלץ לבחור פרגולה המתאימה את עצמה למזג האוויר המשתנה. ניתן לעשות זאת באמצעות בחירת סוג עץ המגיב היטב לשינויי מזג האוויר.

אילו צבעים ניתן לשלב בפרגולה שבנינו?

את הפרגולה אפשר לצבוע במגוון צבעים. הצבע הנפוץ לצביעת פרגולות הינו הצבע הלבן, צבע המתאים לחצרות פרטיות ומרענן את עיצוב הבית. ניתן לצבוע פרגולה גם בצבעים נוספים שמבחינת עמידות, הצבע החום הוא המומלץ ביותר.

5/5 - (1 vote)