שאלות ותשובות בנושא ניקיון

אילו שירותים מספקות חברות הניקיון?

חברות הניקיון ברחבי הארץ מספקות שירותים רבים. ביניהם: ניקיון הבית, העסק והמשרד, ניקיון בניינים, שירותי אחזקה למבנים, הדברה, פוליש ווקס או קריסטל, ניקוי ריפודים שטיחים וספות.

מהו פוליש קריסטל?

פוליש קריסטל הוא ניקוי רצפות המסוגל להחזיר לרצפות את המראה המקורי והמבריק שלהם. פוליש קריסטל נעשה בעזרת מכונות מיוחדות המחדירות אבני קריסטל זעירות אל תוך המרצפת ובד בבד מסירות את הלכלוך.

מהו פוליש ווקס?

פוליש ווקס הוא ניקוי רצפות עדין יותר מפוליש קריסטל, ומטרתו להעניק לרצפה מראה מבריק ורטוב. פוליש ווקס מתבצע באמצעות מריחת שכבת שעווה על גבי הרצפות המעניקה לה מראה יוקרתי ורטוב. פוליש ווקס לא מחזיק מעמד לזמן רב, ויש לחדשו פעם בשנה.

לניקוי משרדמה עדיף עוזרת בית או חברת ניקיון?

בהזמנת עוזרת בית יש יתרונות רבים, אך חסרון אחד והואהזמינות. עוזרת בית לא יכולה להגיע בכל יום, וחברות הניקיוןיכולות להגיע לעיתים קרובות יותר. חברות הניקיון מאוישות בכוח אדם רב, כך שאם עובד אחד לא יכול להגיעעובד אחר יגיע במקומו. בנוסף, אנשי חברת הניקיון מבצעים פעולות שעוזרות בית אינן מבצעות, דוגמת שירותי פוליש, הדברה, ניקיון הריפוד במשרד ועוד. מסיבות אלו, רוב בעלי העסקים מעדיפים לשכור את שירותיה של חברת ניקיון מקצועית לצורך ניקוי המשרד.

מהי אחזקת מבנים?

כל דירת מגורים דורשת ניקיון ותחזוקה, ובדומה לכך גם בנייני המגורים. אחזקת מבנים הוא אחד משירותי חברת הניקיון הכוללים ניהול שירותי ועד הבית, שירותי גינון, עבודות מים וחשמל ועוד. שירות אחזקת מבנים מסייעת לדיירי הבית לשמור על איכות חייהם בבניין המגורים.

מתי מומלץ לבצע עבודות ניקיון מקצועיות?

ניתן לבצע עבודות ניקיון בכל יום, אך הזמן המומלץ ביותר הוא לאחר שיפוץ הדירה או לפני הכניסה לדירה או משרד חדש.

מה כולל ניקיון לאחר שיפוץ?

לאחר שיפוץ דירה או משרד, לרוב נשארו שאריות צבע או מלט על צדדי הקירות ולעיתים קרובות המשטחים מאובקים למדי. ניקיון מקצועי על ידי חברת ניקיון כולל שאיבת אבק מכל חלקי הדירה, הברקת חלונות, חיטוי של כל חדרי השירותים והאמבטיה, פוליש מקצועי ועוד.

5/5 - (1 vote)