שאלות ותשובות בנושא אירועים

  • מהם הסגנונות הנפוצים בצילומי אירועים?

שני הסגנונות הנפוצים ביותר שונים זה מזה ותלויים בטעם האישי של בעלי האירוע. יש צלמים אקטיביים האוהבים לצלם אירוע בתנועה. הם ירוצו אחרי גיבורי הערב ויצלמו אותם בתנוחות טבעיות וינציחו הרבה רגעים ספונטניים. לעומתם יש סגנון צילומים פסיבי. הצלם מתכנן את התמונות, מעמיד את האורחים בזוויות שונות ומצלם. זהו סגנון קר יותר, אך הוא נותן תמונה ברורה של בעלי האירוע והאורחים.  

  • באילו מצלמות נוהגים לצלם באירוע ומה ההבדל בניהן?

יש מצלמות פילם רגילות ויש מצלמות דיגיטאליות. רוב הצלמים משתמשים במצלמת פילם רגילה מאחר וקל יותר להעביר בתמונות המתקבלות הבעת רגשות ושמחה. במצלמה הדיגיטאלית התמונות יוצאות אומנם חדות יותר, אך גם "קרות" יותר.

  • מתי מתחילה עבודתו של הצלם ומתי היא נגמרת?

שעות העבודה תלויות בהסכם שנערך ביו הצלם לבין בעלי האירוע. ככל ששעות העבודה יהיו ארוכות יותר, המחיר יהיה יקר יותר. באירועי חתונה  מקובל להזמין את הצלם כבר בשעות הבוקר כדי שילווה את החתן ואת הכלה ביומם הגדול. באירועים אחרים רצוי להקדים את בואו של הצלם לפני שהאורחים מגיעים כדי  שיוכל לצלם את בני המשפחה כאשר הם עדיין מאופרים היטב ונראים רעננים.

  • מה זה אלבום דיגיטאלי?

אלבום דיגיטאלי נראה כמו ספר, התמונות ערוכות בתוכו והוא מודפס כספר. בניגוד לאלבומים אחרים, באלבום הדיגיטאלי אי אפשר להוציא את התמונה.

5/5 - (4 votes)