טיפים לבחירת מדביר מוסמך

חרקים שונים המופיעים בבית בתדירות גבוהה, זהו לא דבר נעים כלל וכן, במידה ולא מטפילם בבעיה, הדבר יכול להסב אף נזק בריאותי לשוהים בבית ונזק לרכוש, במידה ומדובר בחרקים מסוג ספציפי. אם הופיעו בביתך חרקים מכל סוג באשר הוא, הגיע הזמן שתפנה למדביר. הדברה הינה הפעולה הרלוונטי לצורך העלמת חרקים ומזיקים מביתכם באופן מוחלט. כיום, ישנם שיטות שונות עבור הדברה ותוכלו לבחור את המדביר הרלוונטי עבורכם, על פי שיטת ההדברה בה הוא עובד. אולם, חשוב מאוד לדעת כיצד לבחור את המדביר בצורה הטובה ביותר, בלי קשור לסוג הדברה אותה הוא מבצע. כאשר רוצים להזמין מדביר לצורך הדברה, כדאי מאוד לוודא שמדובר במדביר מקצועי, אשר מוסמך לעסוק בתחום זה.

סוגי הדברות

כיום, ישנם שתי שיטות מרכזיות עבור הדברת חרקים שונים בבתים פרטיים. שיטה אחת הינה שיטה המבוססת על שימוש בחומרים כימיים, אשר מסייעת להעלמות החרקים בצורה מוחלטת מהבית. שיטה שניה הינה שיטה הנקראת הדברה ירוקההדברה ירוקה לרוב תהיה הדברה המתבצעת על ידי שימוש בחומרים טבעיים בלבד אשר לא פוגעים באיכות הסביבה ואין סיכון בשימוש בהם. כל אחד יכול לבחור לעצמו את סוג ההדברה הרלוונטי עבור ביתו ובהתאם לכך, לבחור את המדביר אשר יעניק את השירות בתחום ההדברה בבית.

החשיבות שבבחירת מדביר מוסמך

לכל סוג של הדברה, חייב לבחור מדביר אשר מוסמך לעסוק בתחום ההדברות השונות. כאשר מדובר במדביר עבור הדברה, הבחירה במדביר לא מוסמך יכולה להוות סכנת חיים ממש, עבור כל מי שגר בבית! שכן, בעיקר כאשר מדובר בהדברות כימיות, אשר שימוש בחומרים שלהם במינון לא מדויק או בצורה לא בטיחותית בהעדר ידע ואסמכה לעסוק בתחום, יכולה לגרום לנזקים בריאותיים לדיירי הבית בתום ההדברה ואף לסכנת חיים. לכן, כאשר מזמינים מדביר, בעיקר עבור הדברה כימית, חייב לוודא שהמדביר מוסמך. אם אתם שואלים את עצמכם כיצד תוכלו לוודא זאת, הנה כמה טיפים לבחירת מדביר מוסמך

טיפים לבחירת מדביר מוסמך

בכדי לוודא שהמדביר שאתם מזמינים לצורך ביצוע הדברה בביתכם הינו מדביר מוסמך, ראשית כל, יש לוודא כי למדביר יש רישיון בתוקף המעניק לו את היכולת לבצע הדברות וכן תעודת הסמכה מהמשרד להגנת הסביבה המסמיכה אותו לעסוק בתחום ומפרטת איזה הדברות הוא יכול לבצע ועבור איזה סוגי חרקים. שנית, על פי היכרותו של המדביר עם כל עולם החרקים על כל רבדיו, והתאמת שיטות ההדברה הרלוונטיות לכל סוג חרקים, ניתן לדעת כי מדובר במדביר מקצועי אשר מכיר את התחום. בנוסף לכך, חשוב מאוד שהמדביר ייתן לכם בסוף תהליך ההדברה אחראיות להדברה. בעזרת האחריות תוכלו להבטיח את הצלחת ההדברה. תעודת האחריות ניתנת לפרק זמן שונה בהתאם לסוג ההדברה, סוג החרקים שעבורם בוצעה ההדברה ועוד פרמטרים שונים. כמובן שמדביר מוסמך ומקצועי יקפיד כל כללי התנהלות וכללי בטיחות הרלוונטיים בכל פעולת הדברה. מדביר מוסמך ינחה אתכם לכמה זמן לצאת מהבית ומתי לחזור, יתחשב בסוגי אוכלוסייה מיוחדים כגון: נשים בהריון או ילדים וכן, ייתן הנחיות למה לעשות לאחר ההדברה: האם לפתוח חלונות ולשטוף רצפה ועוד.

בחירת מדביר מוסמך היא לא המלצה, אלא חובה של ממש. אין ספק שהדברה היא דבר יעיל ואיכותי בכדי למגר חרקים ומזיקים שונים מביתכם, אך למען בטיחותכם והשמירה על חייכם ובריאותכם, יש לבחור במדביר מוסמך בלבד.

5/5 - (7 votes)