חלקי חילוף לרכב – המדריך המלא לכל סוגי החלקים

חלקי חילוף לרכב – המדריך המלא לכל סוגי החלקים

יש לכם בעיה ברכב, אתם מחפשים חלקי חילוף לרכב בירושלים או במקומות אחרים, השוק מוצף בסוגים של חלפים שונים ואתם לא יודעים במה לבחור. במדריך זה הבאנו בקצרה את כל הסוגים של חלקי חילוף לרכב, את היתרונות ואת החסרונות.

חלפים לרכב – כל מה שצריך לדעת לפני שתחליטו איזה סוג לרכוש

חלקי חילוף מקוריים הם חלקי חילוף שיוצרו על ידי יצרן הרכב או קבלן משנה שהועסק על ידו. את חלקי החילוף המקוריים מוכרים רק היבואנים המורשים של הרכב, הם אמינים, הם בטיחותיים, אך הם הרבה יותר יקרים ביחס לסוגי הרכב האחרים.

חלקי חילוף תואמים נקראים בשפה המקצועית OEM. הם זהים לחלפים המקוריים, אך הם לא יוצרו על ידי יצרן הרכב. בדרך כלל חלקים אלו גם משווקים על ידי יבואני הרכב, הם נחשבים לחלפים בטיחותיים, אך הרבה יותר זולים מאשר החלפים המקוריים.

חלקי חילוף חלופיים הם חלקי חילוף חדשים שיוצרו על ידי על ידי יצרנים אחרים שאינם עובדים עם היצרן של הרכב. בדרך כלל הם נחשבים לחלקי חילוף איכותיים, אך בין החלפים הרבים מסוג זה המצויים בשוק אפשר לפעמים להיתקל בחלפים באיכות ירודה. כאשר קונים חלפים מסוג זה, חשוב לקנות רק במקום אמין המספק חלפים באיכות גבוהה. חלפים באיכות ירודה עלולים לפגוע בביטחון הנוסעים ולהזיק לרכב.

לפני שאתם בוחרים את סוג החלפים, כדאי לשמוע מהי העמדה של חברת הביטוח שלכם. במקרים יפים חברת הביטוח תישא בעלויות התיקון רק אם תשתמשו בחלפים מקוריים.

אל תחסכו בקניית חלקי חילוף לרכב, קניית חלקים באיכות ירודה עלולה לפגוע בבטיחות שלכם ושל בני המשפחה.

5/5 - (2 votes)