היתרונות בבחירת חברה מקצועית לאיתור נזילות

היתרונות בבחירת חברה מקצועית לאיתור נזילות

כאשר יש לנו נזילה בבית יש לנו מטלה מאוד ברורה, לאתר את התקלה ולפתור אותה בזמן הכי קצר שיש. הסיבה לכך פשוטה, ככל שנזניח יותר את התקלה ככה הסבירות שהיא תהיה מורכבת יותר לפיתרון תהיה גבוהה יותר. יש לנו סימנים מקדימים אשר מחייבים אותנו לקרוא אל חברה לאיתור נזילות אשר תבחן את המקרה.

חברה לאיתור נזילות מול עצמאי

האם כדאי לבחור בעצמאי או חברה לאיתור נזילות? יש יתרונות וחסרונות לכל בחירה שלכם. עם זאת, הבחירה בחברה גדולה מתעלה על בחירה בעצמאי. הסיבה לכך היא שכבר עצם היות החברה חברה גדולה מעיד על כך שמדובר על מקום מקצועי עם מגוון רחב של בעלי מקצוע בתחום השיפוצים. חברה לאיתור נזילות תפעל בדרך כלל במקומות רבים יותר מאשר עצמאי. ולקינוח, חברה לאיתור נזילות תהיה כמעט בכל המקרים זולה יותר מאשר המחיר אותו יגבה ממכם עצמאי עבור אותו שירות. הסיבה לכך ברורה, לחברה מקצועית יש יותר אמצעים וגב כלכלי מאשר העצמאי.

נדגיש, זה לא אומר שמי שעובד כעצמאי עושה עבודה לא טובה. הבעיה העיקרית היא הקושי הגדול למצוא עצמאי מתוך היצע כל כך רחב של בעלי מקצוע עצמאיים באותו התחום. לצערנו, כל מקצועות השיפוץ והבנייה הינם מקצועות פרוצים יחסית. שימו לב, עליכם לבחור בחברה או עצמאי אשר הוא מורשה ומוכר על ידי הרשויות

איתור נזילה סמויה

יש פעמים רבות אשר יש לנו סימנים מקדימים לכך שיש נזילה בצנרת שלנו. הסימנים האלה מחייבים אותנו לפעול כמה שיותר מהר לצורך קבלת השירות. נזילה סמויה היא אחת המטלות הקשות ביותר עבור בעל המקצוע, זאת מכיוון שרוב הסימנים שאנו מכירים לא תקפים לאיתור התקלה. בדרך כלל, כאשר יש נזילה אנחנו יכולים לראות רטיבות, עובש, טפטוף ועוד סימנים שונים אשר יכולים להעיד על נזילה. עם זאת, כאשר מדובר על נזילה סמויה יש לנו דרך אחת לגלות האם באמת יש נזילה במבנה שלנו. זיהוי התקלה מתבצע על ידי צפייה בחשבון המים שלנו, אם חשבון המים הינו יקר יותר ממה שאנחנו רגילים בדרך כלל זה הזמן לבדוק האם באמת קיימת נזילה. בדקו אם שעון המים הראשי ממשיך לעבוד לאחר סגירת זרימת כל מקורות המים במבנה שלכם

ציוד מקצועי של חברה לאיתור נזילות

חברה לאיתור נזילות תחזיק ציוד מתקדם יותר מאשר כל עצמאי לרוב. יש היום ציוד מקצועי לאיתור נזילות, לא כמו בעבר, אין צורך לשבור את הקירות סמוך לצנרת כדי לאתר את מקור התקלה. היום לחברה מקצועית יש מצלמה תרמית באמצעותה ניתן לאתר את הנזילה ללא נגיעה בקיר בכלל. המצלמה התרמית מזהה שינויי טמפרטורה, ועל הצג יופיעו לנו צבעים שונים כאשר יש שינוי בטמפרטורה, וכך נדע היכן התקלה.

5/5 - (1 vote)