שאלות ותשובות בנושא דפוס

כמה עולות הזמנות לחתונה

המגוון העשיר העומד כיום לרשות הלקוחות בהפקת הזמנות לחתונה הופך את טווח המחירים לנרחב יחסית. אם תרצו הזמנות בגודל שונה מהסטנדרט, הזמנות על נייר יוקרתי, מעטפות מודפסות, ואפילו תוספות כמו מגנט מודפס שיזכיר לאורחים את תאריך החתונה שלכם ואף יוותר בידיהם למזכרת, תקציב סעיף ההזמנות שלכם יהיה יקר יחסית. גם אופי העיצוב של ההזמנה הינו בעל משקל רב בקביעת המחיר הסופי להזמנה. בחירת עיצוב מתוך מאגר קיים הינה עניין זול בדרך כלל, אך אם אתם מעוניינים בעיצוב אישי או בהזמנה מצוירת, סוגיית העיצוב תייקר את עלות ההזמנות שלכם. לעומת זאת, אם תסתפקו בסטנדרט, סביר להניח שההזמנות לחתונה יהיו אחד הסעיפים הצנועים בתקציב ההוצאות שלכם. הכל תלוי בכם, בנכונותכם להשקיע, ברושם שאתם מעוניינים ליצור על קהל האורחים ובגובה התקציב העומד לרשותכם.

מהו הגודל המקובל להזמנות

הגודל הסטנדרטי להזמנות הינו 18*12. גדלים אחרים יהיו כרוכים, בדרך כלל, בתוספת תשלום.

באיזה נייר מומלץ לבחור

מגוון סוגי הנייר העומד לרשותכם בבתי הדפוס גדול ביותר, כאשר יש להתאים את הבחירה בסוג הנייר למוצר המודפס.

אני מעוניין בשקיות מודפסות. מהי כמות המינימום להזמנה

הכמות המינימלית להזמנת שקיות הינה בדרך כלל 500 יחידות.

אילו סוגי כריכות קיימות

מגוון הכריכות העומד לרשות הלקוח בבתי דפוס גדול, וחשוב להתאימו לסוג המוצר. בין היתר, ניתן לבחור בכריכת סיכות המיועדת לחוברות דקות, בכריכה קשה, בכריכת ספירלה, ועוד.

האם מומלץ להשתמש בדפוס דיגיטלי

דפוס דיגיטלי מיועד, בגדול, להזמנות בכמויות קטנות. להזמנות גדולות מומלץ לשקול אופציות אחרות, לאחר ייעוץ עם אנשי המקצוע העומדים לרשותכם בבתי דפוס בירושלים.

5/5 - (2 votes)