עבודות אלומיניום בירושלים

עבודות אלומיניום – על העבודה ועל אנשי המקצוע

כל מי שמטייל בירושלים לא יכול שלא לשים לב לעבודות האלומיניום המעטרות את העיר. הן נמצאות בכל מקום, בתריסים, בפרופילים לחלונות, בשערי הכניסה לבית, בפרגולות במרפסות או בחצר, בסגירת מרפסות ועוד. המומחים בתחום עבודות אלומיניום בירושלים טוענים כי מתכת האלומיניום נוחה, קלה לעיבוד וזולה יחסית לשאר המתכות האחרות וזה מסביר למה חומר האלומיניום הפך להיות החומר הפופולארי ביותר בשנים האחרונות בתחומים כה רבים.

עבודות אלומיניום – חמישה דברים שמעניין לדעת

נתוני הסטטיסטיקה מלמדים כי מבין כל המתכות, המתכת הנפוצה ביותר היא מתכת הברזל ובמקום השני נמצאת מתכת האלומיניום ולא בכדי. לאלומיניום יתרונות רבים, הוא זול יחסית למתכות אחרות ויחסית לחומר העץ, הוא נוח לעיבוד, הוא עמיד, הוא מבודד חום, קור ורעשים חיצוניים ואחזקתו קלה .

מעצבים רבים משתמשים באלומיניום לעבודות עיצוב בבית. האלומיניום משמש לבניית רהיטים מודרניים, ליצירת תשתית לקירות גבס, לבניית דלתות, לשערים לכניסה ועוד. כאשר משלבים את חומר האלומיניום עם חומרים אחרים כמו עץ או זכוכית מתקבלות עבודות מיוחדות, מקוריות ויוקרתיות.

לא כל בעל מקצוע יודע לעבוד נכון עם האלומיניום ולא כל מי שיודע לעבוד נכון מתמחה בכל תחום. לפני שאתם בוחרים בעל מקצוע לעבודות אלומיניום, כדאי לבקש עליו המלצות ולבדוק האם הוא מחזיק את האישורים הנדרשים ממכון התקנים לביצוע עבודות באלומיניום. ובנוסף, חשוב לבדוק כי בעל המקצוע מתמחה בתחום שאותו אתם צריכים. מי שמתמחה בהתקנת תריסים מאלומיניום, לדוגמה, לא בהכרח יהיה מומחה בניית חלונות או דלתות. כדי לבדוק שבעל המקצוע שבחרתם מומחה בתחום שלכם בקשו לראות תיק עבודות או לבקר במקומות שבהם הוא ביצע עבודות בעבר.

כאשר אתם מזמינים עבודות אלומיניום בירושלים חשוב לבדוק האם הם נושאים תו תקן של מכון התקנים. תו התקן של מכון התקנים מעיד כי חומר האלומיניום עמד במבחנים רבים ועבר את כל הבדיקות והוא איכותי ועמיד לשנים רבות.

מחירון אלומיניום

האלומיניום הוא אחד החומרים המשמש לבנייה קלה. יותר ויותר אנשים מגלים כי לבנייה באמצעות האלומיניום יש יתרונות רבים. הבנייה קלה ועמידה, רמת הגימור גבוהה והחיסכון בזמן ובעלויות משמעותי ביותר.

בשנים האחרונות גברה המודעות לאיכות הסביבה ולבנייה מחומרים ירוקים, חומרים שאינם מזיקים לסביבה. חומר האלומיניום משתלב מצוין בבנייה הירוקה הוא משמש לבניית חלונות, תריסים ודלתות, לקירוי ועוד. הוא נחשב לחומר מבודד מצוין והחום או הקור נשמרים גם לאחר סגירת המזגן או כל אמצעי חימום או קירור אחר. האלומיניום ניתן למחזור והוא אינו מלכלך ולא מזהם את הסביבה.

הכול על התחזוקה

חומר האלומיניום קל מאוד לתחזוקה ואינו דורש טיפול מיוחד.

את עבודות האלומיניום אין לנקות בחומרים חריפים או באמצעות ממיסי שומנים מאחר והם עלולים להשאיר על המתכת סימנים. ניקיון באמצעות מטלית לחה יעשה טוב את העבודה.

כדי למנוע הצטברות של אבנית על מתכת האלומיניום, במיוחד בעבודות אלומיניום באמבטיה, כדאי למרוח על המתכת שכבת וקס. שכבת הווקס תשמור על הצבע ועל הברק ותמנע את הצטברות האבנית.

לאחר בחינה של עסקים בתחום האלומיניום בירושלים בחרנו לאחר חוות דעת גולשים פרמטרים נוספים את האתרים המומלצים: 

5/5 - (3 votes)