טיפים להזמנת צילום אירועים

לפני שאתם בוחרים צלם כדאי לבקש לראות סרטי וידאו ואלבומים. בעיון  באלבומים ודאי תפגשו סגנונות שונים של צילום אירועים. בחרו את הסגנון שאתם אוהבים ובהתאם לזה הזמינו צלם המתמחה בסגנון הצילומים שאהבתם.

אם אתם מחפשים צלם לחתונות חשוב לוודא האם יש לו ניסיון בצילום חתונות. צלם שהתמחה, לדוגמה, בצילום בר מצוות לא יתאים לצילומי חתונה ולהפך.

הכימיה בניכם ובין הצלם חשובה, הוא האיש שילווה אתכם וינציח את הרגעים הקסומים והמאושרים. חשוב למצוא צלם נעים הליכות וקשוב, צלם שיבין מה אתם רוצים ויהיה פתוח לשינויים שתמיד מתחוללים ברגע האחרון.

כאשר אתם חותמים על חוזה עבודה עם הצלם חשוב לפרט את לוח הזמנים, את שעת התחלת העבודה, את שעת הסיום, את המועד שבו תקבלו את התמונות וסרטי הווידיאו, את מועדי התשלום ועוד. אל תשלמו הכול מראש, את התשלום האחרון השאירו ליום שבו התמונות יהיו בידכם ותוכלו להיפרד לשלום מהצלם.

לפני שאתם בוחרים צלם כדאי לקבל עליו המלצות, אפשר לקבל המלצות מחברים ובני משפחה ואפשר גם לדלות מידע רב מאתרי האינטרנט הייעודיים. הקישו במנועי החיפוש : "צילום אירועים בירושלים" ותקבלו מידע רב, עדכני ואמין על אודות הצלמים המובילים.

חודשי הקיץ הם השיא בעונת החתונות, רוב הצלמים עסוקים ערב ערב, אם האירוע שלכם חל בחודשי הקיץ, ככל שתקדימו לחפש צלם, המבחר שלכם יהיה גדול יותר.

5/5 - (4 votes)