המדריך המלא לבחירת שלט לעסק החדש

הקמנו עסק חדש? מזל טוב! לפני הקמת העסק וחנכיתו, ישנה עבודה רבה טרם פתיחתו, ובין ההתרוצצות בין הבירוקרטיות והרישומים ישנם דווקא רגעים נעימים אשר באמצעותם אנחנו מתחילים לראות את חזוננו מתגשם. שלב אהוב בעיקר על בעלי העסקים העתידים להפתח הוא השלב בו מעצבים את לוגו העסק – הפנים ותעודת הזהות של מפעל חיינו. הלוגו משקף את העסק שלנו תוך שאנחנו מקווים שהוא יהפוך להיות לוגו פופולארי אשר כל אחד בעולם יוכל לזהות אותו ולקשר אותו לעסק שהקמנו וחלמנו עליו תמיד. את הלוגו שלנו אנחנו מצמידים למעטפות, חשבוניות, כרטיסי ביקור, שקיות ואיך לא: השלט של העסק.

איך נבחר שלט מתאים?

ידוע לכולנו שכיום ישנה תחרות בכל ענף ועל מנת לזכות בקהל לקוחות שיצעד איתנו ויחד נבנה את העסק, עלינו לשכנע את הלקוחות הפוטנציאלים לעבוד איתנו. ברור לנו שבעת שהם יחשפו לשירותים שאנחנו מעניקים אנחנו אלה שיבחרו לעבוד איתם, אך עלינו להביא אותם ראשית אל בית העסק שלנו וכאן מגולמת חשיבותו של שלט העסק. שלט העסק הינו המפגש הראשון של הלקוחות עם העסק שלכם ועל כן הוא חייב להיות מושך, בולט, ענייני והולם את השירות או המוצר שאתם מציעים.

ישנם עסקים רבים כיום ונדמה כי השירותים שאתם מציעים בעסק שלכם, יוכל למצוא לקוח גם בחנות הממוקמת ממש ליד החנות שלכם. הבחירה של הלקוח האם להכנס לחנות שלכם או של העסק המתחרה טמונה בנראות העסק. השלט משחק תפקיד ויזואלי, שיווקי ופרסומי חזק ועל כן עליכם ליצור שלט עם לוגו העסק שלכם שיגרום ללקוחות לבחור בכם. שלטים לעסקים הם חלק בלתי נפרד מנראות העסק ועל כן יש להשקיע בהם מחשבה ויצירתיות.

אופי העסק יובלט על השלט

לא מעטים העסקים אשר שלט העסק שלהם מפרסם את שם העסק ומספר טלפון בלבד, ונדמה שכאן מדובר בבור שרבים נופלים בו. חשוב לזכור שללקוחות חשובה הנראות והמשחק הויזואלי משחק תפקיד לא קטן שכן לקוחות צריכים את המימד החזותי על מנת להשתכנע ולהכנס אל העסק שלכם. אם העסק שלכם הוא מעדנייה לדוגמא, דמיינו לעצמכם שלטים מוצלחים שראיתם ושיהיו עבורכם כרפראנסים. אין זה מספיק לכתוב "מעדנייה" בלבד אלא להוסיף לה מימדים חזותיים אשר הולמים את העסק וכך להדגיש את השלט ולמשוך לקוחות.

עסקים רבים נוטים לחשוב ששלט הוא רק שלט ושהפרסום האמיתי הינו רק מפה לאוזן, אך חשוב לא להיות יהירים ולהכיר בחשיבותו של השלט של העסק. גם החנויות הגדולות ביותר והרשתות הגדולות ביותר שאנחנו בעצמנו הצרכנים שלהן, מקשטות את החנויות בשלטי ענק אשר יזדהו עם המותג שהן מוכרות. עצבו לעצמכם לוגו שיהלום את אופי העסק שלכם, הכינו איתו שלט מאסיבי ומושך לבית העסק ותלו אותו בגאווה – כך מתחילים את העסק החדש. בהצלחה!

5/5 - (3 votes)