הובלת דירה

הובלות דירה גם לעבור דירה צריך לדעת איך!

שיק ההובלות מתעורר לתחייה לקראת עונת הקיץ. זה הזמן שבו משפחות צעירות, סטודנטים ודיירים רבים עוברים דירה ומחפשים חברת הובלה. זה גם הזמן שבו צצות חברות הובלה חדשות המעוניינות לנצל את הביקוש הגבוה של הובלות דירה. אל תיכנסו לנתוני הסטטיסטיקה העגומים המדווחים על עשרות אנשים שנפלו קורבן לחברות חדשות ובלתי אמינות. במידה ואתם מתגוררים באזור בארץ לדוגמה: ירושלים. וודאו שאתם מזמינים חברה להובלות דירה, ערכו סקר שווקים ובקשו המלצות לפני שאתם בוחרים חברת הובלה.

הובלות דירות – טיפים ועצות טובות לכל מי שעובר דירה

כאשר אתם מחפשים חברת הובלה הפרמטר החשוב ביותר הוא הוותק. שוק ההובלות פרוץ, בכל יום קמות ונופלות חברות חדשות. רק חברה שהצליחה לצבור ותק ולשרוד את התחרות הגבוהה בשוק, היא חברה מקצועית ואמינה.

אל תסגרו עסקה עם מובילים דרך הטלפון. הזמינו אותם אליכם הביתה, הראו להם בפירוט את הרהיטים ואת מספר הארגזים שיש להוביל. חתמו על חוזה ופרטו בחוזה את המחיר הסופי. רק כך לא תהיו נתונים לסחיטה ואף אחד לא ידרוש מכם תשלומים נוספים.

חברות ההובלה קובעות מספר הובלות ביום, במיוחד בעונת השיא. תמיד כדאי להיות ההובלה הראשונה ביום. בשעות הבוקר המובילים עדיין רעננים, הכבישים פחות פקוקים ורוב הסיכויים כי המובילים יצליחו לעמוד בלוח הזמנים.

אל תשכרו חברה בלי פוליסת ביטוח. פוליסת הביטוח צריכה לכסות גם את תכולת הבית שלכם וגם את הפועלים. אם חלילה יקרה משהו לפועלים כאשר הם עובדים אצלכם ולא יהיה להם ביטוח, האחריות תיפול עליכם.

עונת הקיץ היא עונת השיא של ההובלות, גם מחירי ההובלות בעונה זו גבוהים יותר. אם אתם יכולים לחכות ורוצים להוזיל את מחירי ההובלות, כדאי לכם לעבור דירה בחורף. ההבדלים במחיר משמעותיים מאוד. אם אינכם יכולים לחכות לחורף, הימים הראשונים של תחילת השבוע פחות מבוקשים, ולכן המחירים בהם גם קצת יותר זולים.

אל תחסכו כסף על פירוק והרכבה של הרהיטים. בררו מהו הניסיון של המרכיב והאם הוא מומחה בנגרות. אם כן, כדאי מאוד להוסיף עוד כסף כדי לשמור על הרהיטים וליהנות מהם עוד שנים רבות.

5/5 - (5 votes)