הדפסה על קנבס

הדפסה על קנבס בירושלים היא התשובה המודרנית לאומנות המיושנת, שכללה ציור על בד עם מכחול וצבעי שמן. בשנים האחרונות, בתי הדפוס החלו לעבוד במתכונת "הדפסה דיגיטאלית", המאפשרת לכל אחד להדפיס קובץ מחשב על גבי בדים, כרטיסי ביקור, חותמות ועוד ועוד. האומנים תפסו את ההזדמנות בשתי ידיים והחלו לעצב את יצירותיהם על גבי בד הקנבס ולהציגם לראווה בתערוכות או בגלריות. אולם, הדפסה על קנבס אינה אך ורק נחלתם של האומנים המוכשרים והידועים אלא מתאימה גם לאנשים רגילים וממוצעים.

הדפסה על קנבס בירושלים מאפשרת לכל אדם לקחת תמונה מוצלחת של בן משפחה או נוף מרהיב ולהפוך אותה ליצירת אומנות בסלון הבית. ייחודיות ההדפסה על קנבס טמונה באיכות התמונה המעוררת התפעלות. אם יצא לכם אי פעם לראות תמונה המודפסת באופן זה, וודאי נדהמתם מהחיות שנשקפה אליכם. למרות שזוהי תמונה בסך הכול, הודות לאיכות המדהימה יתכן ותבלבלו לחשוב שהיא אמתית!

איכות הדפסה שלא הכרתם

תחום הדפוס צבר תאוצה והתפתח מאוד בשנים האחרונות, ואם פעם בתי הדפוס השתמשו במדפסות כבדות ומגושמות, כיום המדפסות הן משוכללות ומסוגלות להעניק להדפסה מראה קרוב מאוד למציאות.

המדפסות המתקדמות בבית הדפוס משתמשות בשיטה מיוחדת שנקראת "הסולבנט" במהלך הדפסה על קנבס בירושלים. שיטה זו מאפשרת לתלות את התמונה בכל מקום שהוא, ללא חשש מתנאי מזג האוויר המשתנים. התמונה המודפסת עמידה במיוחד ושומרת על דקויות הצבעים לאורך שנים. התמונה היוצאת מבית הדפוס תכיל 12 גוונים שונים של צבע, מה שיעניק לה מראה קרוב מאוד למציאות.

קנבס בירושלים רק בבית דפוס דיגיטאלי!

הדפסה על קנבס בירושלים מתבצעת בבית דפוס דיגיטאלי. כאמור, תוכלו לקחת כל קובץ מוכן משלכם ולשלוח אותו להדפסה על גבי הבד. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר האינטרנט של בית הדפוס אותו בחרתם ולהעלות את התמונה הנבחרת להדפסה. בית הדפוס יקבל את התמונה שלכם וידפיס אותה על גבי הבד ברזולוציה איכותית, תוך שמירה על רמת דיוק צבעים מרבית. לסיכום, כדי לעצב את הבית אין צורך בקניית אביזרים רבים, לפעמים תמונה אחת איכותית עושה את כל העבודה.

5/5 - (3 votes)