שאלות ותשובות בנושא נגרות

אילו סוגי נגרות קיימים ומה כולל כל אחד מהם?

ענף הנגרות נחלק לשלושה תחומים עיקרייםנגרות בניין, נגרות מטבחים ונגרות סלונים.

נגרי בנייןזוהי עבודת הנגרות הפשוטה ביותר. נגרי בניין מתקינים אלמנטים שונים בבנייןמחיצות, מחסנים, גגון לרכב, חיזוק למשקופיםהם כמה דוגמאות לעבודתו של נגר הבניין.

נגרי מטבחים אפשר לקנות מטבחים מוכנים אך רוב האנשים מעדיפים מטבחים מנגריה המתמחה בתחום או מחברת מטבחים. נגרי מטבח מקצועיים יוכלו לסייע לכם לעצב את המטבח שלכם ויעזרו לכם למצוא הצעות מחיר אטרקטיביות.

נגרי סלונים כמו במטבחים, אפשר לקנות מן המוכן ואפשר להזמין סלון ולעצבו בעזרת נגר מומחה. הנגר יציג בפניכם תבניות סלון שביצע בעבר ויעזור לכם לבנות סלון לפי טעמכם האישי. כשאתם מפקחים על טיב פעילותו של הנגר וודאו שהוא משתמש בחומרים איכותיים חיזוקי מתכת, ריפודי עור וכדומה.

מה ההבדל בין עץ מלא לעץ מסוג MDF?

עץ מלא הינו עץ טבעי, העשוי חומר אותנטי דוגמת אלון, אורן וכדומה. העץ המלא משמש לייצור מגוון רהיטים ולא עובר תהליכי עיבוד ודחיסה. עץ מסוג MDF יותר זול מעץ מלא ועובר תהליך עיבוד מורכב, הכולל דחיסת העץ וציפויו בפורמייקה.

כיצד נשמור על הרהיטים שבביתנו?

רהיטים מעץ הם סוג הרהיטים המועדים ביותר להמצאות עש ותולעים. מומלץ לרסס את הרהיטים באמצעות חומרי הדברה ביתיים המיועדים למטרה זו. כמו כן, העץ הינו חומר רגיש שלא סובל רטיבות ולכן אין לשטוף אותו עם כמות גדולה של מים, אלא יש לנגב את הרהיט באמצעות מטלית לחה.

במידה והרהיט נפגם או נסדק, האם לתקנו או להזמין חדש?

התשובה לשאלה זו תלויה בסוג הפגם. אם מדובר בסדק או בצבע מתקלף בשידות בחדר הילדיםהנגר יכול לשדרג את השידות ולצבוע אותן מחדש ללא צורך בהזמנת ריהוט חדש. דוגמה נוספת יכולה להיות מיטות בחדר השינה שרגלם נשברה או התעקמה. גם במקרה זה אין צורך לרוץ ולקנות מיטות חדשות (הוצאה יקרה למדי). נגר מיומן ומקצועי יוכל לתקן את הרגליות ולחזק את רגלי המיטה על ידי פרזולים מתאימים.

5/5 - (1 vote)