שאלות ותשובות בנושא מנעולנות

מה תפקיד המנעולן?

תפקידו של המנעולן הוא בעיקר לפרוץ דלתות של בתים, רכבים וכספות. רוב האנשים נזקקים לשירותיו של מנעולן כאשר הם נתקעים מחוץ לבית או מחוץ לרכב ואין ברשותם מפתח. מנעולנים יודעים לפרוץ כל מנעול ולהתקין מנעול אחר במקומו. בנוסף, מנעולן יכול גם לשכפל מפתחות או לתקן מנעולים תקולים.

מהו מנעול ביומטרי?

מנעול ביומטרי הינו מנעול חדיש ומשוכלל שתפקידו לחסום את הכניסה לבית, ורק באמצעות קול, סריקת עין או טביעת אצבע אפשר יהיה להיכנס אליו. במידה והחלטתם להתקין מנעול ביומטרי, יש לוודא שההתקנה נעשית רק ע"י מנעולן מוסמך ובעל ניסיון בתחום.

כמה זמן לוקחת פריצת רכב על ידי מנעולן והאם הפריצה מזיקה לרכב?

פריצת רכב נמשכת זמן קצר, לרוב מדובר בכמה דקות ספורות. הפריצה אינה מזיקה לרכב היות ולמנעולן יש ציוד ייעודי המתאים בדיוק למטרה זו.

כיצד ניתן לדעת שהמנעולן שהזמנו הינו מורשה לעסוק בתחום?

מנעולן שיש ברשותו תעודה אודות הכשרה מקיפה שעבר בתחום המנעולנות ופועל באישור משטרת ישראל הינו מנעולן מורשה. כמו כן, תוכלו להיכנס לאתר של עמותת המנעולנים ולבדוק האם המנעולן שהזמנתם אכן מורשה ומקצועי.

איך מנעולן פורץ דלתות?

ישנן שתי שיטות עיקריות לפריצת דלתהשיטה העדינה והשיטה הגסה. מנעולן הפורץ דלת בשיטה העדינהמשתמש בכלים עדינים וייעודיים והם פותחים את המנעול מבלי לגרום לו נזק. בשיטה הגסה יותר קודחים פינים במנעול כדי לפתוח את הדלת ולאחר מכן מחליפים את המנעול.

אם אבד לי מפתח הרכב, האם ניתן לשחזרו?

אין סיבה להילחץ ניתן לשחזר כל מפתח. שחזור מפתח אפשרי עבור כל אחד מדגמי הרכב הקיימים על הכביש. מנעולן הרכב ייצור בעבורכם מפתח חדש, ולאחר מכן יתאים אותו לרכב.

מה עושים כשהמפתח מסתובב בקושי בחור המנעול?

יכולים להיות שני הסברים לתופעה הזו. יכול להיות שיש בעיה בצילינדר הדלת אולי דרוש לו תיקון או שימון, ויתכן ויש בעיה במנגנון הפתיחה של הדלת. כדי לבדוק את הסיבה ולהציע דרכי פתרון יש לחייג למנעולן מומחה.

5/5 - (1 vote)