שאלות ותשובות בנושא מחשבים

  מהי עלות הזמנת טכנאי מחשבים לביתי?

המחיר הממוצע לשעה בבית הלקוחבאזור 100-200 ₪ , לכל שעת עבודה נוספת באזור ה-100 ₪. המחיר יהיה גבוה יותר במידה ותדרשו מהטכנאי להגיע לביתכם.

מה יכולות להיות הסיבות למחשב איטי במיוחד?

הסיבה העיקרית למחשב העובד בצורה איטית היא עומס יתר. אם יש יותר משתי תוכנות הפתוחות במקביל בשולחן העבודה שלכם, זה עלול לקרות. נסו לסגור כמה קבצים ולבדוק אם המחשב מקצר את זמן התגובה שלו. אם המחשב עדיין איטי יש חשש לווירוסים.

במידה והמחשב פועל כשורה ורק האינטרנט איטיכנראה שעל המחשב שלכם יש קבצים רבים מיותרים. יש להתקין תוכנה חינמית הנקראת "CCleaner", שתפקידה להסיר את כל הקבצים שאינם נחוצים מהמחשב שלכם.

האם יש תקלות במחשב שאפשר לטפל בהן ללא עזרת טכנאי?

מחשב איטי במיוחדהמחשב יכול להפוך לאיטי עקב הצטברות קבצים מיותרים. ניתן למחוק את הקבצים שתוקעים לנו את המחשב בעזרת התקנת תוכנה בשם "CCleaner".

כונן דיסקים תקועלעיתים כונן הדיסקים נתקע ולא נפתח. ניתן לפתוח כונן תקוע בעזרת סיכת משרד פשוטה, אין צורך להזמין טכנאי לשם כך.

מה זה פרמוט מחשב ומה הוא כולל?

במידה ואינכם מצליחים לעבוד במחשב עקב תקלות בלתי פוסקות או שהמחשב שלכם איטי להחריד מומלץ לפרמט את המחשב. פרמוט המחשב הוא למעשה ניקוי המחשב מכל הקבצים המצויים עליו והפעלתו מחדש. לפני פרמוט המחשב יש לגבות את כל המידע שנמצא עליו ולדאוג שאת הפרמוט יבצע טכנאי מחשבים מומחה. העלות של פרמוט מחשב ממוצעת היא באזור ה-300 ₪.

המחשב שלי מתחמם לעיתים קרובות. מה עושים?

מחשב שמתחמם לעיתים קרובות מעיד על הצטברות אבק בתוכו. הפתרון המומלץ במקרה כזה הוא לקח שואב אבק ולשאוב את המחשב מבפנים. יש לבצע פעולה זו לפחות פעם בשנה כדי למנוע התחממות יתר של המחשב. אם המחשב בכל זאת ממשיך להתחמםיש להחליף את המאוורר שקרוב לוודאי נסתם מאבק.

מה עושים עם מחשב שנתקע?

במידה והמחשב נתקע לעיתים רחוקות אין סיבה לדאגה, רוב הסיכויים שהדבר התרחש כתוצאה מעומס תכניות הפועלות במקביל.

אם המחשב נתקע לעיתים קרובות מומלץ להתייעץ עם טכנאי מחשבים.

4.6/5 - (5 votes)